Welcome Guest ( Log In | Register )


264 Pages < 1 2 3 4 > » Bottom
Bump Topic Add Reply RSS Feed New Topic New Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Maxis, Maxis

views
     
jayro_88
post Mar 10 2016, 01:44 PM

Silent Reader
****
Group: Senior Member
Posts: 617

Joined: Mar 2009
From: Klang Valley


QUOTE(soultaker @ Mar 10 2016, 01:45 AM)
let's porting out from maxis. currently pay rm50 for 1GB.  ranting.gif
*
I am paying less than 50 for 4GB with Celcom (2GB weekdays + 2GB weekends)
jameslionhart
post Mar 10 2016, 01:46 PM

On my way
****
Group: Senior Member
Posts: 577

Joined: Sep 2005
From: Trance Nation


QUOTE(jackson5759 @ Mar 10 2016, 01:41 AM)
see! they are acting stupid this afternoon.. i asked to chg my plan they say can't now directly can chg d.. what a china man company!
*
I believe the owner is not Chinese. Lol
ZeroKunz
post Mar 10 2016, 05:15 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 184

Joined: Oct 2012
From: The Forest



what to do.. its like that... haha... dat y i just port out from Maxis
nexona88
post Mar 10 2016, 05:19 PM

VIP Club House
*********
Group: All Stars
Posts: 21,751

Joined: Sep 2014
From: REality

QUOTE(ZeroKunz @ Mar 10 2016, 05:15 PM)
what to do.. its like that... haha... dat y i just port out from Maxis
*
to which telco? hmm.gif
ZeroKunz
post Mar 10 2016, 05:43 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 184

Joined: Oct 2012
From: The Forest



QUOTE(nexona88 @ Mar 10 2016, 05:19 PM)
to which telco?  hmm.gif
*
U mobile.... More freebies... extra 250MB Data Quota for port in number.... but will thinking change in future.. sometime the data is not stable
nexona88
post Mar 10 2016, 06:15 PM

VIP Club House
*********
Group: All Stars
Posts: 21,751

Joined: Sep 2014
From: REality

QUOTE(ZeroKunz @ Mar 10 2016, 05:43 PM)
U mobile.... More freebies... extra 250MB Data Quota for port in number.... but will thinking change in future.. sometime the data is not stable
*
before u change again.

do test 1st the service by buying new simpack of the telco or ask those using it icon_rolleyes.gif
wil-i-am
post Mar 10 2016, 06:20 PM

10k Club
********
Group: Senior Member
Posts: 10,001

Joined: May 2013
As usual, dun expect so much from Max Shit

This post has been edited by wil-i-am: Mar 10 2016, 06:20 PM
deeplyheartbroken
post Mar 10 2016, 06:23 PM

Enthusiast
*****
Group: Senior Member
Posts: 774

Joined: Nov 2008
Maxis don't ever value their loyal customers, forget it.
nexona88
post Mar 10 2016, 06:47 PM

VIP Club House
*********
Group: All Stars
Posts: 21,751

Joined: Sep 2014
From: REality

QUOTE(deeplyheartbroken @ Mar 10 2016, 06:23 PM)
Maxis don't ever value their loyal customers, forget it.
*
so true ranting.gif mad.gif vmad.gif
wil-i-am
post Mar 10 2016, 07:00 PM

10k Club
********
Group: Senior Member
Posts: 10,001

Joined: May 2013
Their sub base is so huge
Thus, if they lose 100 customers is equivalent to peanut
vuetnam
post Mar 10 2016, 09:56 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,259

Joined: May 2012
From: Kaoshiung, Taiwan and Kuala Lumpur


I loyal to Maxis since 2011
my mum since ten years ++

but none of us get freebies or anything from maxis...
loyalty rebate my ass la maxis


I want to terminate contract have to pay hefty fee-RM220

but need to pay RM 158 for 3+2GB

shakehead.gif bangwall.gif
daylight_dancer
post Mar 10 2016, 10:10 PM

On my way
****
Group: Senior Member
Posts: 633

Joined: Mar 2008
what the heck. Now I'm angry.

Their service has been shitty! Their customer service agents are arrogant, stupid and don't seem to understand simple English.

I was a customer of Celcom for 9 years before I ported out because of crappy internet in the CITY CENTRE (KL) and bad reception in my house.

Now... Maxis. How come for the first time, the LTE has been so bad? Finished quota 18 days bef billing cycle AND I AM ALSO ON WIFI 80% of the time.

Ada ke.

Bloody Maxis.
royalz
post Mar 10 2016, 10:11 PM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 498

Joined: Jul 2006
max shit...

just port out and never look back rclxms.gif
nexona88
post Mar 10 2016, 10:27 PM

VIP Club House
*********
Group: All Stars
Posts: 21,751

Joined: Sep 2014
From: REality

QUOTE(daylight_dancer @ Mar 10 2016, 10:10 PM)
what the heck. Now I'm angry.

Their service has been shitty! Their customer service agents are arrogant, stupid and don't seem to understand simple English.

I was a customer of Celcom for 9 years before I ported out because of crappy internet in the CITY CENTRE (KL) and bad reception in my house.

Now... Maxis. How come for the first time, the LTE has been so bad? Finished quota 18 days bef billing cycle AND I AM ALSO ON WIFI 80% of the time.

Ada ke.

Bloody Maxis.
*
so which telco u gonna port to now? innocent.gif
wil-i-am
post Mar 10 2016, 10:33 PM

10k Club
********
Group: Senior Member
Posts: 10,001

Joined: May 2013
Lets boycott Max Shit
soultaker
post Mar 10 2016, 10:49 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,231

Joined: Jan 2003
From: Unknown



QUOTE(ah_suknat @ Mar 10 2016, 11:45 AM)
Ant telco that offer unlimited quota like maxis? Dont mind if its thorttled.
*
Maxis also throttle the speed once quota is reached. It's same for all telco.
nexona88
post Mar 10 2016, 10:51 PM

VIP Club House
*********
Group: All Stars
Posts: 21,751

Joined: Sep 2014
From: REality

let's boycott ranting.gif
ah_suknat
post Mar 10 2016, 10:53 PM

whoooooooooooooop
*******
Group: Senior Member
Posts: 4,459

Joined: Jul 2006
From: /k//k/, /k/undasang




QUOTE(soultaker @ Mar 10 2016, 02:49 PM)
Maxis also throttle the speed once quota is reached. It's same for all telco.
*
Other telco is throttle or straight not a single bit of quota after quota finished?

Which telco?
daylight_dancer
post Mar 10 2016, 11:01 PM

On my way
****
Group: Senior Member
Posts: 633

Joined: Mar 2008
QUOTE(nexona88 @ Mar 10 2016, 10:27 PM)
so which telco u gonna port to now?  innocent.gif
*
I dunno man. Dilemma. Celcom is terrible in my house, I can't receive or make calls unless I go outside or am upstairs. Digi is shit service and lousy prices. U-mob coverage is not great.

It's a toss between staying with Maxis of go back to celcom. I think I would blink.gif rather confused.gif suffer with Maxis since i can answer calls freely when I'm at home. blink.gif mega_shok.gif unsure.gif
soultaker
post Mar 10 2016, 11:03 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,231

Joined: Jan 2003
From: Unknown



QUOTE(ah_suknat @ Mar 10 2016, 10:53 PM)
Other telco is throttle or straight not a single bit of quota after quota finished?

Which telco?
*
I use Maxis and U Mobile, after quota finished both also throttle (64kbps). Even for Maxis business plan also got throttle after quota finished. But it's on 128kbps.

264 Pages < 1 2 3 4 > » Top


Bump Topic Add ReplyOptions New Topic
 

Switch to:
| Lo-Fi Version
0.0975sec    2.97    6 queries    GZIP Disabled
Time is now: 16th June 2019 - 11:20 AM