Welcome Guest ( Log In | Register )

Bump Topic Topic Closed RSS Feed
65 Pages « < 49 50 51 52 53 > » Bottom

Outline · [ Standard ] · Linear+

 LYN Satria/GTi/Neo Owners

views
     
TSzeist
post Jan 21 2007, 01:08 AM

Mivec 1800cc
********
All Stars
15,181 posts

Joined: Jan 2003
From: Damansara Heights



user posted image

Anion and Archangel. Archangel trying to act cute sial.

user posted image

Kclee2002

user posted image

Anion's ride.

user posted image

Archangel's ride.

user posted image

My humble ride.

user posted image

Kclee2002's ride.

user posted image

Anion's rim.

user posted image

Archangel's rim.

user posted image

Me rim.

user posted image

Kclee2002's rim.

TSzeist
post Jan 21 2007, 01:09 AM

Mivec 1800cc
********
All Stars
15,181 posts

Joined: Jan 2003
From: Damansara Heights



user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

TSzeist
post Jan 21 2007, 01:11 AM

Mivec 1800cc
********
All Stars
15,181 posts

Joined: Jan 2003
From: Damansara Heights



Those who FFK, wanna kena 'Cham Chu Loong' already. rclxub.gif


-ArChAng3L-
post Jan 21 2007, 01:13 AM

On my way
****
Junior Member
512 posts

Joined: Jan 2003


at first all so gian wanna come

last minute all FFK
wtf la?
Kclee2002
post Jan 21 2007, 01:15 AM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
5,134 posts

Joined: Jan 2003
From: Subang Jaya



all teh taiko taiko marah edi rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif
kcng
post Jan 21 2007, 01:17 AM

~ Or@ng Giler ~
********
Senior Member
17,566 posts

Joined: Jan 2005
From: FFK Division - Klang



sorry sorry
notworthy.gif

next time i buy you guys drinks
biggrin.gif

btw: why blank out the number plate ar ? rolleyes.gif
-ArChAng3L-
post Jan 21 2007, 01:20 AM

On my way
****
Junior Member
512 posts

Joined: Jan 2003


why would you wanna see the number plate?

kcng
post Jan 21 2007, 01:28 AM

~ Or@ng Giler ~
********
Senior Member
17,566 posts

Joined: Jan 2005
From: FFK Division - Klang



QUOTE(-ArChAng3L- @ Jan 21 2007, 02:20 AM)
why would you wanna see the number plate?
*
brows.gif brows.gif brows.gif brows.gif
got la
-=Axis=-
post Jan 21 2007, 01:29 AM

- SS -
*******
Senior Member
2,453 posts

Joined: Jan 2003
user posted image

I like this one very much. Somebody said 1.3 whistling.gif
Thrust
post Jan 21 2007, 01:29 AM

Power To The People!!!
*******
Senior Member
3,596 posts

Joined: Oct 2005


I heard those limited Satria R3 version cars are highly targeted by car thieves. Is it true? If it's true, imagine Satria Neo R3. Drive not even a week and it's gone tongue.gif
kcng
post Jan 21 2007, 01:37 AM

~ Or@ng Giler ~
********
Senior Member
17,566 posts

Joined: Jan 2005
From: FFK Division - Klang



QUOTE(Thrust @ Jan 21 2007, 02:29 AM)
I heard those limited Satria R3 version cars are highly targeted by car thieves. Is it true? If it's true, imagine Satria Neo R3. Drive not even a week and it's gone tongue.gif
*
not actually the car itself, but the interior, the seats and such.

it came out in the paper what, a satria R3 was broken into and the interior is clean-ed out by the thieves. they dont steal the car, but they stole the bucket seats, backseats, gear knobs, etc etc
jones007
post Jan 21 2007, 03:43 AM

Internets Super Heroes LOLWUT
*******
Senior Member
8,878 posts

Joined: Jun 2005
From: Heaven: To: Hell: Status: Me > You


pok kai when i reach at 10++ i saw u guys there la. i still can recognize the brown colour guy. i saw the white satria parked beside McD outside's seating only. omg the white satria damn nice la. lucky i didnt come. my satria come really paiseh man. damn malu
jazzebelle_jazz
post Jan 21 2007, 04:22 AM

**boo boo**
******
Senior Member
1,484 posts

Joined: Jan 2007


nice pic zeist thumbup.gif
which one are u? whistling.gif
TSzeist
post Jan 21 2007, 07:11 AM

Mivec 1800cc
********
All Stars
15,181 posts

Joined: Jan 2003
From: Damansara Heights



QUOTE(jones007 @ Jan 21 2007, 03:43 AM)
pok kai when i reach at 10++ i saw u guys there la. i still can recognize the brown colour guy. i saw the white satria parked beside McD outside's seating only. omg the white satria damn nice la. lucky i didnt come. my satria come really paiseh man. damn malu
*
Brown color guy? laugh.gif , who's that brown color guy?

Apa lare you Banana Man, reached McD but didn't join us. dry.gif
TSzeist
post Jan 21 2007, 07:11 AM

Mivec 1800cc
********
All Stars
15,181 posts

Joined: Jan 2003
From: Damansara Heights



QUOTE(kcng @ Jan 21 2007, 01:17 AM)
sorry sorry
notworthy.gif

next time i buy you guys drinks
biggrin.gif
*
I want shark fin soup. hmm.gif

TSzeist
post Jan 21 2007, 07:13 AM

Mivec 1800cc
********
All Stars
15,181 posts

Joined: Jan 2003
From: Damansara Heights



QUOTE(jazzebelle_jazz @ Jan 21 2007, 04:22 AM)
nice pic zeist thumbup.gif
which one are u? whistling.gif
*
My face is not in there. tongue.gif
-ArChAng3L-
post Jan 21 2007, 08:59 AM

On my way
****
Junior Member
512 posts

Joined: Jan 2003


QUOTE(jones007 @ Jan 21 2007, 03:43 AM)
pok kai when i reach at 10++ i saw u guys there la. i still can recognize the brown colour guy. i saw the white satria parked beside McD outside's seating only. omg the white satria damn nice la. lucky i didnt come. my satria come really paiseh man. damn malu
*
what? so paiseh? dry.gif
what's there to be paiseh about? just a normal get together only wat

not to say we'll go "wah, your car so stock, join us for what?" when we meet you or something.. doh.gif

kcng
post Jan 21 2007, 09:06 AM

~ Or@ng Giler ~
********
Senior Member
17,566 posts

Joined: Jan 2005
From: FFK Division - Klang



QUOTE(zeist @ Jan 21 2007, 08:11 AM)
I want shark fin soup.  hmm.gif
*
shocking.gif shocking.gif shocking.gif shocking.gif
Kclee2002
post Jan 21 2007, 09:09 AM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
5,134 posts

Joined: Jan 2003
From: Subang Jaya



QUOTE(kcng @ Jan 21 2007, 09:06 AM)
shocking.gif  shocking.gif  shocking.gif  shocking.gif
*
and add 4 abalone to it please whistling.gif whistling.gif
inv
post Jan 21 2007, 09:21 AM

LINsanity
******
Senior Member
1,218 posts

Joined: Jan 2003
From: Subang Jaya


thousand appologies for not showing up as a fren decided to 'pop up' out of a sudden..

65 Pages « < 49 50 51 52 53 > » Top
Topic ClosedOptions
 

Change to:
| Lo-Fi Version
0.0230sec    0.32    6 queries    GZIP Disabled
Time is now: 10th December 2022 - 10:42 AM