QUOTE(huha @ May 26 2012, 08:52 AM)
FINALLY
Yesterday around 11.15 am i receive my Solid White CFE plat no PKP 8324 (Chasis no 2472)
booking date 14 march 2012
please White Lighter add me in the list
what bad after i got my car?
sepanjang perjalanan sungai petani selatan - alor setar (pergi balik campur dlm bandar 150 km at speed below 100kmh)
1-bonet terbuka 11 kali. lebih 8 kali di highway bg perjalanan pergi dan pulang.
singgah di Proton Edar servis Jalan Gangsa alor setar, malangnya masalah tak boleh settle. perlu tunggu spare part (ada benda masalah). Ikut customer copy part nya adalah TRUNK LID LATCH. apapun kredit sbb mekanik situ (yasak/ pak ya) diagnos kereta sy walaupun tak diminta dan cuba atasi masalah2 lain yg diaorang perasan tp saya tak perasan
2-memandu bawah 100kmj agak rasa santai. kalau duduk di depan krg dgr bunyi angin luar. tp duduk di belakang sedikit bunyi angin kedengaran tp perlahan
3-yg lain2 memuaskan
P/S : for Mat 79 hopefully you will look for it and improve your QC. please. this is global car. betul2 memalukan pengalaman semalam. apapun baru saya sedar rakyat Malaysia adalah rakyat yg sgt prihatin. Bonet terbuka je cepat2 diaorang potong kereta saya dan maklumkan pada saya (malu je rasa dahlah tinted ori mcm tak dak tinted. i perasan actually bonet terbuka tp nak cari tempat sesuai nak tutup). 11 kali beb. dan paling malang kejadian ni berlaku hari 1st i dapat kereta.
masa check salute Pusat Servis EON Sg Petani (bhadapan Sunshine) pak cik hamid sbb bg penerangan detail dan check kereta betul2 detail. lebih detail berbanding maklumat yg dibekalkan di low yat. Tapi buat macam mana masalah ini hny akan disedari jika kita bawa kereta dan langgar bump atau lain2
Congrats...Yesterday around 11.15 am i receive my Solid White CFE plat no PKP 8324 (Chasis no 2472)
booking date 14 march 2012
please White Lighter add me in the list
what bad after i got my car?
sepanjang perjalanan sungai petani selatan - alor setar (pergi balik campur dlm bandar 150 km at speed below 100kmh)
1-bonet terbuka 11 kali. lebih 8 kali di highway bg perjalanan pergi dan pulang.
singgah di Proton Edar servis Jalan Gangsa alor setar, malangnya masalah tak boleh settle. perlu tunggu spare part (ada benda masalah). Ikut customer copy part nya adalah TRUNK LID LATCH. apapun kredit sbb mekanik situ (yasak/ pak ya) diagnos kereta sy walaupun tak diminta dan cuba atasi masalah2 lain yg diaorang perasan tp saya tak perasan
2-memandu bawah 100kmj agak rasa santai. kalau duduk di depan krg dgr bunyi angin luar. tp duduk di belakang sedikit bunyi angin kedengaran tp perlahan
3-yg lain2 memuaskan
P/S : for Mat 79 hopefully you will look for it and improve your QC. please. this is global car. betul2 memalukan pengalaman semalam. apapun baru saya sedar rakyat Malaysia adalah rakyat yg sgt prihatin. Bonet terbuka je cepat2 diaorang potong kereta saya dan maklumkan pada saya (malu je rasa dahlah tinted ori mcm tak dak tinted. i perasan actually bonet terbuka tp nak cari tempat sesuai nak tutup). 11 kali beb. dan paling malang kejadian ni berlaku hari 1st i dapat kereta.
masa check salute Pusat Servis EON Sg Petani (bhadapan Sunshine) pak cik hamid sbb bg penerangan detail dan check kereta betul2 detail. lebih detail berbanding maklumat yg dibekalkan di low yat. Tapi buat macam mana masalah ini hny akan disedari jika kita bawa kereta dan langgar bump atau lain2
May 26 2012, 10:56 AM

Quote
0.0555sec
0.85
7 queries
GZIP Disabled