Welcome Guest ( Log In | Register )

21 Pages « < 15 16 17 18 19 > » Bottom
Bump Topic Add Reply RSS Feed New Topic New Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> [COMPLAINT] Ajul @ ZUl Qais, under-cut here and there.

kazibul
post Aug 27 2010, 09:43 AM

Getting Started
**
Junior Member
188 posts

Joined: Jun 2008


QUOTE(ajul @ Aug 27 2010, 09:26 AM)
adakah kau juga sama mencari kesalahan atau nak mencari penyelesaian?

saper kate aku x offer sebelum ni? cuba baca post2 aku..setiap tahun aku offer..dari tahun 2008 lagi..dan aku x kisah pon tercemar atau x..sebab orang cuma kenal ID shj..belum kenal orangnya..
lagipno aku byk lagi ID lain kt dunia cyber ni.. thumbup.gif
lagipon bukan orang yang bagi rezeki kat aku..semua Allah yang bagi..Alhamdulillah..
sebab tu dari dulu sampailah sekarang bisnes aku belum lingkup lagi..dan harapan korang supaya bisnes aku lingkup?realitinya aku masih lagi disini..

cuba tunjuk kt aku seorang seller melayu yg jual laptop secara online shj tanpa kedai boleh survive dari tahun 2000-2010 masih bertahan sampai sekarang?
senior2 seller yang jual laptop kt LYN ni pon semua bertukar bisnes.
yang lain semua macam biskut marrie sekejap ada sekejap xde.. notworthy.gif
*
betul tu Ajul..ramai pedengki kat dunia ni terutama org kita gak....tapi lu ni memang kerek la Ajul...hahaha..anyway respect u Ajul for what u r doing for ur business....keep it up man....
conned_by_ajul
post Aug 27 2010, 11:43 AM

New Member
*
Newbie
0 posts

Joined: Aug 2010


I am writing this not to ask for refund. It happened July last year. I have no intention to argue or whatsoever. I just want everyone to know what happened, and hopefully know how to prevent. Allah be my witness. I didn't need your refund. Just be a good trader in future.
We're not writing to condemn you but to warn others. If you can learn a bit or two out of this, good for you. If you keep denying and scold everyone who have genuine case, shame. But from what I read here. There are more out there with a case. Be truthful.
ahmedbest99
post Aug 27 2010, 11:44 AM

New Member
*
Junior Member
20 posts

Joined: Aug 2006
QUOTE(ajul @ Aug 27 2010, 09:26 AM)
adakah kau juga sama mencari kesalahan atau nak mencari penyelesaian?

saper kate aku x offer sebelum ni? cuba baca post2 aku..setiap tahun aku offer..dari tahun 2008 lagi..dan aku x kisah pon tercemar atau x..sebab orang cuma kenal ID shj..belum kenal orangnya..
lagipno aku byk lagi ID lain kt dunia cyber ni.. thumbup.gif
lagipon bukan orang yang bagi rezeki kat aku..semua Allah yang bagi..Alhamdulillah..
sebab tu dari dulu sampailah sekarang bisnes aku belum lingkup lagi..dan harapan korang supaya bisnes aku lingkup?realitinya aku masih lagi disini..

cuba tunjuk kt aku seorang seller melayu yg jual laptop secara online shj tanpa kedai boleh survive dari tahun 2000-2010 masih bertahan sampai sekarang?
senior2 seller yang jual laptop kt LYN ni pon semua bertukar bisnes.
yang lain semua macam biskut marrie sekejap ada sekejap xde.. notworthy.gif
*
ajul...diam...jangan cepat melenting...sabar...pastu fikir baik-baik. you KNOW what I am saying is TRUE... IF only... IF ONLY...you would have refunded uglytwinkle LEBIH AWAL masalah ni dah lama selesai... betul tak? tidaklah melarat sampai sini....dan....tidaklah sampai tercemar reputasi, trust, dan credibility hang sebagai seller online. betul tak? Memang BOHONG laa kalau isu ni sikit pun tak effect hang.

Aku pun dah lama perati malah pernah call pun, time hang dok layan jual IBM thinkpads lagi (mmg dah lama kan?) but its the same case tak beli sbb cara jawab telefon kasar maleh nak ckp menda yang sama...tapi kadang2 ramai buyers yang lebih pentingkan layanan dan aftersales yang "friendly" ada ramai yang dont mind paying extra RM100-200 tapi service tip top.

offer you jalan penyelesaian.. boleh....cara cepat : tukor ler ID... hang mmg banyak net ID kan? tapi phone number account bank pun boleh tukar tapi ada sikit leceh...

cara lambat is what you are doing right now... kena gain balik trust, respect from buyers, and your credibility. tapi menda nih semua small matter for you right? banyak lagi forum lain... mudah.my. lelong.com.my. ebay.com.my. mypdacafe.com powerbids dan macam-macam lagi.

ok chow. good luck is gaining back ur credibility (its not going to be easy)

P/S : Sekejap ada sekejap takde tuh Biskut CHOC FUDGE!!! bukan biskut MARIE hehehe doh.gif


dalam masa aku dok sebok mengarang rupernye conned_by_ajul dah reply... lets see if his case is legit.

This post has been edited by ahmedbest99: Aug 27 2010, 11:45 AM
ajul
post Aug 27 2010, 03:38 PM

100% ONLINE DEALER
******
Senior Member
1,258 posts

Joined: Jan 2003
From: Depan PC



QUOTE(conned_by_ajul @ Aug 27 2010, 11:43 AM)
I am writing this not to ask for refund. It happened July last year. I have no intention to argue or whatsoever. I just want everyone to know what happened, and hopefully know how to prevent. Allah be my witness. I didn't need your refund. Just be a good trader in future.
We're not writing to condemn you but to warn others. If you can learn a bit or two out of this, good for you. If you keep denying and scold everyone who have genuine case, shame. But from what I read here. There are more out there with a case. Be truthful.
*
conned_by_ajul
july last year ker? deal kat bangi ke?
jangan nak menipu...aku baru pindah bangi by April 2010..so xpernah deal ngan orang kat bangi dari tahun lepas..
setakat buat cerita kosong xpayah la..kenapa baru sekarang ko nak bising2? ada ko pm aku atau sms aku nak refund?pastuh apa kata ko post image laptop yg ko beli ngan aku tuh..
kalau xnak refund buat pe nak kecoh? setakat nak burukkan nama aku?
aku xde nak jual brg rosak kat orang melainkan aku dah bgtau siap2 dlm iklan atau waktu deal..kalau ko xpuashati buat pe nak beli kan? notworthy.gif


Added on August 27, 2010, 3:49 pm
QUOTE(ahmedbest99 @ Aug 27 2010, 11:44 AM)
ajul...diam...jangan cepat melenting...sabar...pastu fikir baik-baik. you KNOW what I am saying is TRUE... IF only...  IF ONLY...you would have refunded uglytwinkle LEBIH AWAL masalah ni dah lama selesai... betul tak? tidaklah melarat sampai sini....dan....tidaklah sampai tercemar reputasi, trust, dan credibility hang sebagai seller online. betul tak? Memang BOHONG laa kalau isu ni sikit pun tak effect hang.

Aku pun dah lama perati malah pernah call pun, time hang dok layan jual IBM thinkpads lagi (mmg dah lama kan?) but its the same case tak beli sbb cara jawab telefon kasar maleh nak ckp menda yang sama...tapi kadang2 ramai buyers yang lebih pentingkan layanan dan aftersales yang "friendly" ada ramai yang dont mind paying extra RM100-200 tapi service tip top.

offer you jalan penyelesaian.. boleh....cara cepat : tukor ler ID... hang mmg banyak net ID kan? tapi phone number account bank pun boleh tukar tapi ada sikit leceh...

cara lambat is what you are doing right now... kena gain balik trust, respect from buyers, and your credibility. tapi menda nih semua small matter for you right? banyak lagi forum lain... mudah.my. lelong.com.my. ebay.com.my. mypdacafe.com powerbids dan macam-macam lagi.

ok chow. good luck is gaining back ur credibility (its not going to be easy)

P/S : Sekejap ada sekejap takde tuh Biskut CHOC FUDGE!!! bukan biskut MARIE hehehe  doh.gif
dalam masa aku dok sebok mengarang rupernye conned_by_ajul dah reply... lets see if his case is legit.
*
aku pon malas nak bising..mmg aku byk ID..dan xmemerlukan aku tukar acc bank..sebab hampir keseluruhan deal aku hanya COD..xperlu orang nak bayar deposit even rm10..
malah aku lebih bijak dr cadangan ko tuh..aku dah buat lebih dari tu..xperlu nak built up reputation kalau jual beli online secara COD..agen aku bersepah kat kl dan selangor ni..

kalau buyer suka service yang tiptop at first xpayah la nak contact seller yg jual harga murah..hampir semua call untuk beli brg yg murah..bukannya sebab service..brg 2nd hand, bayar nak murah pastuh nak layan macam raja?sape yg jual laptop je tau..kalau jual murah mean kadang2 profit just rm50..then kena pressured lagi orang mintak diskaun sampai rm500, ada yg rm1000 diskaun..pastuh dengan gaya yang kurang ajar..mana2 seller pon ada emosi..ada masa melenting la jugak..thumbup.gif


dan aku masih menunggu UGLYTWINKLE sampai sekarang..
kenapakah dia takut nak jumpa aku dan menyelesaikan masalah ini secara baik?
tepuk dada tanyalah diri..
nak mintak maaf aku dah mintak maaf..adakah dia tunggu bulan jatuh ke riba? laugh.gif thumbup.gif

Sebenarnya UGLYTWINKLE ni x pernah pon jumpa aku..dia hanya jumpa kawan aku..kalau jumpa aku sure masalah ini xkan timbul..
sebab org tau aku mcm mane..sekian terima kasih. notworthy.gif

This post has been edited by ajul: Aug 27 2010, 03:49 PM
kakerzzz05
post Aug 27 2010, 05:37 PM

New Member
*
Junior Member
31 posts

Joined: Feb 2008
From: <^><v>



QUOTE(ajul @ Aug 27 2010, 03:38 PM)
conned_by_ajul
july last year ker? deal kat bangi ke?
jangan nak menipu...aku baru pindah bangi by April 2010..so xpernah deal ngan orang kat bangi dari tahun lepas..
setakat buat cerita kosong xpayah la..kenapa baru sekarang ko nak bising2? ada ko pm aku atau sms aku nak refund?pastuh apa kata ko post image laptop yg ko beli ngan aku tuh..
kalau xnak refund buat pe nak kecoh? setakat nak burukkan nama aku?
aku xde nak jual brg rosak kat orang melainkan aku dah bgtau siap2 dlm iklan atau waktu deal..kalau ko xpuashati buat pe nak beli kan? notworthy.gif


Added on August 27, 2010, 3:49 pm
aku pon malas nak bising..mmg aku byk ID..dan xmemerlukan aku tukar acc bank..sebab hampir keseluruhan deal aku hanya COD..xperlu orang nak bayar deposit even rm10..
malah aku lebih bijak dr cadangan ko tuh..aku dah buat lebih dari tu..xperlu nak built up reputation kalau jual beli online secara COD..agen aku bersepah kat kl dan selangor ni..

kalau buyer suka service yang tiptop at first xpayah la nak contact seller yg jual harga murah..hampir semua call untuk beli brg yg murah..bukannya sebab service..brg 2nd hand, bayar nak murah pastuh nak layan macam raja?sape yg jual laptop je tau..kalau jual murah mean kadang2 profit just rm50..then kena pressured lagi orang mintak diskaun sampai rm500, ada yg rm1000 diskaun..pastuh dengan gaya yang kurang ajar..mana2 seller pon ada emosi..ada masa melenting la jugak..thumbup.gif
dan aku masih menunggu UGLYTWINKLE sampai sekarang..
kenapakah dia takut nak jumpa aku dan menyelesaikan masalah ini secara baik?
tepuk dada tanyalah diri..
nak mintak maaf aku dah mintak maaf..adakah dia tunggu bulan jatuh ke riba? laugh.gif thumbup.gif
[FONT=Times][COLOR=red]

Sebenarnya UGLYTWINKLE ni x pernah pon jumpa aku..dia hanya jumpa kawan aku..kalau jumpa aku sure masalah ini xkan timbul..
sebab org tau aku mcm mane..sekian terima kasih. notworthy.gif
*
bro ajul, statement ko ni bro wat aku tol2 terase ape yg ko rase.. kalo nk layanan hebat cam raja g ler kedai yg fix,besar, x pon nk lagi best g harvey norman ke, lowyat terus ke, aiyooo... kalo dah masuk forum tentu ler nk yg murah.. aku teda paham per yg org pk.. aku jual lappy utk company org dah masuk 9 taun. macam2 org aku jumpe. x sume aku layan bebaik, ade yg kekadang kene lc sebab pe?? sebab customer yg tin kosong bual lebey beli nanti2, ayer liur dah melimpah ruah dah neh..
pe2 pon bro ajul, kite kene move up one step. tukar style cikit ker.. pk long term, after sales service pon penting gak bro.. seyesly rezeki comfirm mencurah.. insyallah..
rclxms.gif flex.gif flex.gif
kokokranc
post Aug 27 2010, 05:46 PM

Getting Started
**
Junior Member
223 posts

Joined: Oct 2009


angkuh tol brader ni.

dulu baru bisnes tak mampu nk refund wat senyap2 je jual barang tak ikut spec.

skang dah kaya raya siap cabar lagi nk refund. biasala trade dah juta2. kalau tak bayar tax boleh bengkrap gomen nih.

syabas2.
kelvin_hata
post Aug 29 2010, 02:07 AM

V.S.O.P
*******
Senior Member
2,696 posts

Joined: Jan 2003
From: Butterworth,Penang Status: Available

QUOTE(ajul @ Aug 27 2010, 09:26 AM)
adakah kau juga sama mencari kesalahan atau nak mencari penyelesaian?

saper kate aku x offer sebelum ni? cuba baca post2 aku..setiap tahun aku offer..dari tahun 2008 lagi..dan aku x kisah pon tercemar atau x..sebab orang cuma kenal ID shj..belum kenal orangnya..
lagipno aku byk lagi ID lain kt dunia cyber ni.. thumbup.gif
lagipon bukan orang yang bagi rezeki kat aku..semua Allah yang bagi..Alhamdulillah..
sebab tu dari dulu sampailah sekarang bisnes aku belum lingkup lagi..dan harapan korang supaya bisnes aku lingkup?realitinya aku masih lagi disini..

cuba tunjuk kt aku seorang seller melayu yg jual laptop secara online shj tanpa kedai boleh survive dari tahun 2000-2010 masih bertahan sampai sekarang?
senior2 seller yang jual laptop kt LYN ni pon semua bertukar bisnes.
yang lain semua macam biskut marrie sekejap ada sekejap xde.. notworthy.gif
*
Bukan kami x mau jual... Kami dah untung besar... Sudah ada kedai, dan ada dealer TOLONG kami jual lagi bagi kami duit extra.
Tis is call self upgrade. X mcm u, dah 10 tahan, nampak sama saja, tak kan u mau jual kat internet selama lama nya? Tak jadi punya orang.

Good luck bro. May ur allah bring u more business kat internet, supaya u x closed shop, and cont reply this thread.

whistling.gif whistling.gif laugh.gif rclxms.gif

leangle
post Aug 29 2010, 02:37 AM

New Member
*
Junior Member
25 posts

Joined: Jan 2009


he only offer to refund every 1 year, not immediately when buyer want it whistling.gif
kapkaplui
post Aug 29 2010, 01:13 PM

Getting Started
**
Junior Member
97 posts

Joined: Aug 2008
i guess it's the very opposite of warranty system.

instead of warrant on the 1st year, u won't get warrant until after the 1st year from purchases from ajul.. hahahah.... lagi pon cakap jer refund.. entah ke mana refund to pegi

This post has been edited by kapkaplui: Aug 29 2010, 01:13 PM
deejay_krish
post Aug 29 2010, 01:20 PM

You're Just Another Part Of Me
******
Senior Member
1,025 posts

Joined: Jul 2005
From: Neverland
QUOTE(ajul @ Aug 27 2010, 09:26 AM)
adakah kau juga sama mencari kesalahan atau nak mencari penyelesaian?

saper kate aku x offer sebelum ni? cuba baca post2 aku..setiap tahun aku offer..dari tahun 2008 lagi..dan aku x kisah pon tercemar atau x..sebab orang cuma kenal ID shj..belum kenal orangnya..
lagipno aku byk lagi ID lain kt dunia cyber ni.. thumbup.gif
lagipon bukan orang yang bagi rezeki kat aku..semua Allah yang bagi..Alhamdulillah..
sebab tu dari dulu sampailah sekarang bisnes aku belum lingkup lagi..dan harapan korang supaya bisnes aku lingkup?realitinya aku masih lagi disini..

cuba tunjuk kt aku seorang seller melayu yg jual laptop secara online shj tanpa kedai boleh survive dari tahun 2000-2010 masih bertahan sampai sekarang?
senior2 seller yang jual laptop kt LYN ni pon semua bertukar bisnes.
yang lain semua macam biskut marrie sekejap ada sekejap xde.. notworthy.gif
*
U may think people are that stupid, but they are not. No matter u use a million ID's to open sales again, to COD, u will use someone else? Its u whom selling it. Talk like a wise businessman. Not immatured with such replies. U have already ruined the reputation of yours with this case and still manage to prolong it. Y dont u just settle it once and for all and just close this case? Why there's a need to prolong it? This aint worth it. As u said, u may use many ID's but your information's still remains with us, and it spreads around, not only in this forum. As i said, be wise and matured, settle this case once and for all and close the chapter.
ayil
post Aug 30 2010, 02:23 PM

Price Police Sux My Dix
*******
Senior Member
2,377 posts

Joined: Jul 2007
From: Biggest IT Warehouse in Malaysia



QUOTE(kelvin_hata @ Aug 29 2010, 02:07 AM)
Bukan kami x mau jual... Kami dah untung besar... Sudah ada kedai, dan ada dealer TOLONG kami jual lagi bagi kami duit extra.
Tis is call self upgrade. X mcm u, dah 10 tahan, nampak sama saja, tak kan u mau jual kat internet selama lama nya? Tak jadi punya orang.

Good luck bro. May ur allah bring u more business kat internet, supaya u x closed shop, and cont reply this thread.

  whistling.gif  whistling.gif  laugh.gif  rclxms.gif
*
Kelvin. I'm speechless. Hahahahahaha.
Celest-Lee
post Aug 31 2010, 12:44 AM

Getting Started
**
Junior Member
129 posts

Joined: Sep 2009
From: Malaysia


QUOTE(ajul @ Aug 27 2010, 03:38 PM)
aku pon malas nak bising..mmg aku byk ID..dan xmemerlukan aku tukar acc bank..sebab hampir keseluruhan deal aku hanya COD..xperlu orang nak bayar deposit even rm10..
malah aku lebih bijak dr cadangan ko tuh..aku dah buat lebih dari tu..xperlu nak built up reputation kalau jual beli online secara COD..agen aku bersepah kat kl dan selangor ni..

kalau buyer suka service yang tiptop at first xpayah la nak contact seller yg jual harga murah..hampir semua call untuk beli brg yg murah..bukannya sebab service..brg 2nd hand, bayar nak murah pastuh nak layan macam raja?sape yg jual laptop je tau..kalau jual murah mean kadang2 profit just rm50..then kena pressured lagi orang mintak diskaun sampai rm500, ada yg rm1000 diskaun..pastuh dengan gaya yang kurang ajar..mana2 seller pon ada emosi..ada masa melenting la jugak..thumbup.gif
dan aku masih menunggu UGLYTWINKLE sampai sekarang..
kenapakah dia takut nak jumpa aku dan menyelesaikan masalah ini secara baik?
tepuk dada tanyalah diri..
nak mintak maaf aku dah mintak maaf..adakah dia tunggu bulan jatuh ke riba? laugh.gif thumbup.gif

Sebenarnya UGLYTWINKLE ni x pernah pon jumpa aku..dia hanya jumpa kawan aku..kalau jumpa aku sure masalah ini xkan timbul..
sebab org tau aku mcm mane..sekian terima kasih. notworthy.gif
*
sombong gak ko ni eh ckp... melenting pon ade limit gak. customer mmg ah customer. ckp tu biar baik skit. xde org ajar ke? ke cikgu x pnha ajar "kurang ajar" tu pe? doh.gif

This post has been edited by Celest-Lee: Aug 31 2010, 12:46 AM
leangle
post Aug 31 2010, 07:59 AM

New Member
*
Junior Member
25 posts

Joined: Jan 2009


QUOTE(Celest-Lee @ Aug 31 2010, 12:44 AM)
sombong gak ko ni eh ckp... melenting pon ade limit gak. customer mmg ah customer. ckp tu biar baik skit. xde org ajar ke? ke cikgu x pnha ajar "kurang ajar" tu pe?  doh.gif
*
no need to ask, he will answer "i more clever than my teacher" snob person doh.gif
Celest-Lee
post Aug 31 2010, 09:47 AM

Getting Started
**
Junior Member
129 posts

Joined: Sep 2009
From: Malaysia


QUOTE(leangle @ Aug 31 2010, 07:59 AM)
no need to ask, he will answer "i more clever than my teacher" snob person doh.gif
*
doh.gif like that let him be the Education Ministry lo. duhz...
Dagger69
post Aug 31 2010, 10:22 AM

u no say?
******
Senior Member
1,196 posts

Joined: Aug 2010
From: Kuala Lumpur


Thanks for the thread TS.
ben3232
post Aug 31 2010, 10:43 PM

Getting Started
**
Junior Member
108 posts

Joined: Jul 2010
ajul here i help u bump rclxm9.gif rclxm9.gif let more ppl know about your good thing thumbup.gif thumbup.gif
ali_boulala
post Sep 1 2010, 04:22 PM

Lets put a smile on that face
*****
Senior Member
764 posts

Joined: Mar 2007
From: ur HDD (im the latest virus)


babi pon lagi mulia dari ko ajul
ajul
post Sep 1 2010, 04:31 PM

100% ONLINE DEALER
******
Senior Member
1,258 posts

Joined: Jan 2003
From: Depan PC



QUOTE(ali_boulala @ Sep 1 2010, 04:22 PM)
babi pon lagi mulia dari ko ajul
*
thanks...thumb up..:-)


Added on September 1, 2010, 4:32 pmcakap byk pon xguna..reply berjela2 pon orang still xnak dengar..so buat pe nak ckp byk? diam je la lebih baik.

xpayah nak kecoh2..simpan je la kata-kata korang tu dalam hati.. notworthy.gif


Added on September 1, 2010, 4:33 pmconned_by_ajul

kenapa xjawab soalan aku tu? ko deal ngan aku kat mana? biggrin.gif

This post has been edited by ajul: Sep 1 2010, 04:33 PM
ali_boulala
post Sep 1 2010, 04:37 PM

Lets put a smile on that face
*****
Senior Member
764 posts

Joined: Mar 2007
From: ur HDD (im the latest virus)


aku malu sebangsa dengan ko ajul.
ajul
post Sep 1 2010, 04:37 PM

100% ONLINE DEALER
******
Senior Member
1,258 posts

Joined: Jan 2003
From: Depan PC



QUOTE(ActionKamen8 @ Aug 27 2010, 04:59 PM)
then why did u ask ur fren to COD at the first place? if u cant on that day, juz set a new date. easy?

and the more people wrote, the longer u replied here..  rclxms.gif  rclxms.gif  rclxms.gif 
award u the longest reply in LYN.
*
ko xtau cerita sebenar bro...TS yang push2 mcm org nak mati suruh aku dptkan stok asap even aku outstation waktu tu..
dia jugak yg nak stok tu even aku xde pon stok dlm tgn...so ko nak salahkan aku jugak?

yang korang yg kecoh byk ni kenapa..biarkan TS dan aku je settlekan kes ni..ni pon kalau TS nak settlekan.. rclxm9.gif

kalau aku bersalah pls ask MOD to give me Dispute Tag...aku ckp byk korang igt aku angkuh la..sombong la..org lain deal ngan aku relax jer..korang yg xbeli brg ngan aku plak yg kecoh lebih..
itu orang kata lebih sudu dari kuah.. macam pom pom girl . merasa bangga bila dapat malukan aku?laugh.gif


Added on September 1, 2010, 4:43 pm
QUOTE(kelvin_hata @ Aug 29 2010, 02:07 AM)
Bukan kami x mau jual... Kami dah untung besar... Sudah ada kedai, dan ada dealer TOLONG kami jual lagi bagi kami duit extra.
Tis is call self upgrade. X mcm u, dah 10 tahan, nampak sama saja, tak kan u mau jual kat internet selama lama nya? Tak jadi punya orang.

Good luck bro. May ur allah bring u more business kat internet, supaya u x closed shop, and cont reply this thread.

  whistling.gif  whistling.gif  laugh.gif  rclxms.gif
*
ko simpan je la kata-kata ko tu dalam hati..kalau aku cerita performance aku kt sini pon kau igt aku berlagak..angkuh..sombong..then what to do?diam je la..terima kasih la di atas self upgrading ko tu.. rclxms.gif


Added on September 1, 2010, 4:52 pmbila aku nak refund korang ckp itu la ini la..so korang nak aku buat apa?
korang complain je la sampai mati..itu x kena ini x kena..bukan boleh bagi solution pon..tau nak kecoh jer mcm pom pom girl..aiyaa..


Added on September 1, 2010, 5:08 pmdaripada korang semua ni asyik nak dok complain je. aku nak dengar korang semua ni punya cadangan untuk menyelesaikan masalah di atas. jangan nak provoke orang je tau. itu salah ini salah itu x betul ini x betul..so apa yg betul?setakat bagi comment yang tidak membantu menyelesaikan masalah buat apa? byk sangat masa kot yang terbuang..

This post has been edited by ajul: Sep 1 2010, 05:08 PM

21 Pages « < 15 16 17 18 19 > » Top
 

Change to:
| Lo-Fi Version
0.0245sec    1.22    6 queries    GZIP Disabled
Time is now: 24th December 2025 - 02:16 PM