Tuan/Puan,
Terima kasih untuk e-mel anda.
Berdasarkan aduan yang dikemukakan, tuan/puan dinasihati merujuk perkara ini kepada penyedia perkhidmatan terlebih dahulu untuk siasatan dan penjelasan selanjutnya.
TM
Website:
http://www.tm.com.my/Customer service hotline no: 100/ 1300 888 123
Email: help@tm.com.my
Jika aduan anda tidak diselesaikan selepas jangkamasa yang dijanjikan barulah kami boleh membantu anda mencari penyelesaian beserta no. laporan penyedia perkhidmatan.
Sekian, terima kasih.
Description: Description: Description: cid:image003.jpg@01CFDCC3.AE52D030
FOONG KUAN
Pengurusan Aduan dan Pematuhan
Forum Pengguna Komunikasi & Multimedia Malaysia (CFM)
Tel: 1800 18 2222 | Fax: +603 8320 9083
CFM adalah sebuah badan kawalselia kendiri di bawah naungan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM)