eh, add perlis also pls
dun forget, spam this letter on tv3's email. u wont regret it
This post has been edited by ruffaz: Feb 21 2009, 05:16 PM
Very simple letter
|
|
Feb 21 2009, 05:04 PM
Return to original view | Post
#1
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Senior Member
1,066 posts Joined: Nov 2008 From: 127.0.0.1 |
recently tmnut announced that they're going to get a better ip. lol, wats the point if we still dun hav fiber optic around malaysia
eh, add perlis also pls dun forget, spam this letter on tv3's email. u wont regret it This post has been edited by ruffaz: Feb 21 2009, 05:16 PM |
|
|
|
|
|
Feb 22 2009, 12:21 AM
Return to original view | Post
#2
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Senior Member
1,066 posts Joined: Nov 2008 From: 127.0.0.1 |
QUOTE(teamka42 @ Feb 21 2009, 09:00 PM) Kepada Yang Berkenaan, i found some typo there, i repaired it (bold)Kami pengguna Streamyx broadband di Malaysia. kami telah membayar bil bulanan kami tepat pada masa dan sudah bertahun-tahun lamanya. Semasa kami mendaftar untuk Streamyx, adalah difahamkan bahawa Streamyx akan memberikan servis broadband yang berkualiti. Walaubagaimanapun, setelah kami menjelaskan bil-bil kami, ‘kualiti servis’ (QoS) daripada Streamyx yang teruk, kini menjadi lebih teruk. Kebelakangan ini, Streamyx yang kami bayar dengan hasil titik peluh kami tidak memberikan servis yang baik. Sebagai contoh: pengguna yang mendaftar untuk kelajuan 2Mbps (Megabits per saat) hanya mampu mencapai kelajuan 5kbps (kilobit per saat) apabila mengakses website luar (luar negara) Dan kini masalah ini berlanjutan ke seluruh negara. Dari JB ke KL, Kuantan ke Penang, pengguna Streamyx mengalami gangguan ini. Yang Berkenaan, kami membayar bil kami menggunakan wang yang kami peroleh dengan susah payah tetapi Streamyx/TM telah menipu kami dengan TIDAK memberikan servis broadband yang telah mereka janjikan. Sebagai rakyat Malaysia, kami menuntut hak kami dan meminta perubahan dilakukan segera! Samaada Streamyx meningkatkan kualiti broadband mereka atau kerajaan Malaysia membuka ruang kepada ISP (Internet Service Provider) lain dalam Sistem Telefon untuk semua rakyat Malaysia. Dengan ini, kami menandatangani petisyen ini sebagai tanda protes! i repaired it because it meaning run abit from the 1 that wrote by ts and this 1 CODE Kami sebagai pengguna Streamyx broadband di Malaysia ingin membuat aduan mengenai ketidakpuasan kami dengan servis yang telah diberikan oleh TM. n bla3 after that run abit from what ts posted.. it shld be like this only CODE Kami pengguna Streamyx broadband di Malaysia. n bla3 after that.. so i changed it (above) This post has been edited by ruffaz: Feb 22 2009, 12:36 AM |
|
|
Feb 22 2009, 12:31 AM
Return to original view | Post
#3
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Senior Member
1,066 posts Joined: Nov 2008 From: 127.0.0.1 |
eh, dun wan to add comparison with the small country singapore? =s and mention that tmnet is the worst isp in asia? lol its true
This post has been edited by ruffaz: Feb 22 2009, 12:32 AM |
|
|
Feb 22 2009, 12:51 AM
Return to original view | Post
#4
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Senior Member
1,066 posts Joined: Nov 2008 From: 127.0.0.1 |
err i dun see indonesian complaining abt their connection..
just google. asia's worst isp. streamyx come out at first place. |
|
|
Feb 22 2009, 11:32 PM
Return to original view | Post
#5
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Senior Member
1,066 posts Joined: Nov 2008 From: 127.0.0.1 |
opposition party will do something la, they will flame our current gomen. besides, if we do post letter, at least its better than nothing.
|
| Change to: | 0.0159sec
0.46
6 queries
GZIP Disabled
Time is now: 8th December 2025 - 05:08 PM |