Welcome Guest ( Log In | Register )

Outline · [ Standard ] · Linear+

 Very simple letter

views
     
SUSruffaz
post Feb 21 2009, 05:04 PM

yes I am a noob
******
Senior Member
1,066 posts

Joined: Nov 2008
From: 127.0.0.1



recently tmnut announced that they're going to get a better ip. lol, wats the point if we still dun hav fiber optic around malaysia doh.gif best ip in the world also no use if got crappy cable doh.gif

eh, add perlis also pls tongue.gif im suffering too smile.gif

dun forget, spam this letter on tv3's email. u wont regret it smile.gif

This post has been edited by ruffaz: Feb 21 2009, 05:16 PM
SUSruffaz
post Feb 22 2009, 12:21 AM

yes I am a noob
******
Senior Member
1,066 posts

Joined: Nov 2008
From: 127.0.0.1



QUOTE(teamka42 @ Feb 21 2009, 09:00 PM)
Kepada Yang Berkenaan,
Kami pengguna Streamyx broadband di Malaysia. kami telah membayar bil bulanan kami tepat pada masa dan sudah bertahun-tahun lamanya.

Semasa kami mendaftar untuk Streamyx, adalah difahamkan bahawa Streamyx akan memberikan servis broadband yang berkualiti. Walaubagaimanapun, setelah kami menjelaskan bil-bil kami, ‘kualiti servis’ (QoS) daripada Streamyx yang teruk, kini menjadi lebih teruk.

Kebelakangan ini, Streamyx yang kami bayar dengan hasil titik peluh kami tidak memberikan servis yang baik.

Sebagai contoh: pengguna yang mendaftar untuk kelajuan 2Mbps (Megabits per saat) hanya mampu mencapai kelajuan 5kbps (kilobit per saat) apabila mengakses website luar (luar negara)

Dan kini masalah ini berlanjutan ke seluruh negara.
Dari JB ke KL, Kuantan ke Penang, pengguna Streamyx mengalami gangguan ini.

Yang Berkenaan, kami membayar bil kami menggunakan wang yang kami peroleh dengan susah payah tetapi Streamyx/TM telah menipu kami dengan TIDAK memberikan servis broadband yang telah mereka janjikan.

Sebagai rakyat Malaysia, kami menuntut hak kami dan meminta perubahan dilakukan segera!

Samaada Streamyx meningkatkan kualiti broadband mereka atau kerajaan Malaysia membuka ruang kepada ISP (Internet Service Provider) lain dalam Sistem Telefon untuk semua rakyat Malaysia.

Dengan ini, kami menandatangani petisyen ini sebagai tanda protes!
*
i found some typo there, i repaired it (bold)
i repaired it because it meaning run abit from the 1 that wrote by ts

and this 1

CODE
Kami sebagai pengguna Streamyx broadband di Malaysia ingin membuat aduan mengenai ketidakpuasan kami dengan servis yang telah diberikan oleh TM. n bla3 after that

run abit from what ts posted..
it shld be like this only

CODE
Kami pengguna Streamyx broadband di Malaysia. n bla3 after that..


so i changed it (above)

This post has been edited by ruffaz: Feb 22 2009, 12:36 AM
SUSruffaz
post Feb 22 2009, 12:31 AM

yes I am a noob
******
Senior Member
1,066 posts

Joined: Nov 2008
From: 127.0.0.1



eh, dun wan to add comparison with the small country singapore? =s and mention that tmnet is the worst isp in asia? lol its true biggrin.gif

This post has been edited by ruffaz: Feb 22 2009, 12:32 AM
SUSruffaz
post Feb 22 2009, 12:51 AM

yes I am a noob
******
Senior Member
1,066 posts

Joined: Nov 2008
From: 127.0.0.1



err i dun see indonesian complaining abt their connection..

just google. asia's worst isp. streamyx come out at first place.
SUSruffaz
post Feb 22 2009, 11:32 PM

yes I am a noob
******
Senior Member
1,066 posts

Joined: Nov 2008
From: 127.0.0.1



opposition party will do something la, they will flame our current gomen. besides, if we do post letter, at least its better than nothing.

 

Change to:
| Lo-Fi Version
0.0159sec    0.46    6 queries    GZIP Disabled
Time is now: 8th December 2025 - 05:08 PM