Welcome Guest ( Log In | Register )

Outline · [ Standard ] · Linear+

> /k TV Series Guide, TV Series Listing Updated!! Hnnngghhh

views
     
acexii
post Oct 8 2015, 04:44 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Homeland started new season (badass Peter Quinn)

Continuum ending soon


acexii
post Oct 8 2015, 05:06 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(Matrix @ Oct 8 2015, 04:47 PM)
I am sad FOREVER is cancelled.
*
Yup very sadding when they cancel Forever. One of good tv series for me cry.gif
acexii
post Oct 9 2015, 09:21 AM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


My other current tv series list

Sherlock (zZZz waiting for new season)
Brooklyn 99
CSI Cyber (boring but watch for CSI sake)
True Detective (season 1 good)
you're the worst
The Last ship (also okay)

This post has been edited by acexii: Oct 9 2015, 09:22 AM
acexii
post Oct 12 2015, 11:28 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Continuum finished already....sad ending for Keira Cameron;(
acexii
post Oct 13 2015, 01:23 AM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(hjab @ Oct 13 2015, 12:44 AM)
the last ship season 2 ep 12 is sooooo gooding yo!
thought the oil rig explosion in ep 11 was intense enough with so many characters killed off, but ep 12 is much much better
especially final battle scene between that brit submarine and murica destroyer ship
pure michael bay stuff  thumbup.gif
*
3 series in the row with sad ending....
Last ship - Rachel ;(
Continuum - Keira ;(
Ray Donovan - Ray;(
acexii
post Nov 10 2015, 01:17 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(steel52 @ Nov 9 2015, 11:19 PM)
New series
*
5 minutes in pilot episode already have obvious mistake...
Gun shot wound in left shoulder, a minute after shift to right side...duhhh
acexii
post Jan 10 2016, 09:13 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(Mustadio @ Jan 10 2016, 09:08 PM)
user posted image

I'm now watching The Shannara Chronicles.

wtf got Princes Amberle blurry nude waterfall scene.... haaarrrrghhhh  brows.gif
*
Dl now hhhnnngggghh
acexii
post Mar 2 2016, 11:20 AM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(yokoloco @ Mar 2 2016, 11:17 AM)
Will watch Better Call Saul and last week episode Vikings tonight.

Walking Dead Rick crew becoming mercenaries lol.

BTW, new season House of Cards out this Friday iinm.
*
Seem gonna be super marathon this weekend. Whole season in 1 shot
acexii
post Jun 14 2016, 03:36 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Netflix series : Voltron, legendary defender. Pilot okay la. will download the rest
acexii
post Jun 30 2016, 10:02 AM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Start watching BrainDead with lovely Mary Elizabeth Winstead.

Currently at 3rd episode, a bit comedy, horror & white house.

The story about alien controlling human mind
acexii
post Aug 11 2016, 01:31 AM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Burst my tear with latest episode of braindead.
Damn you dr bob.
acexii
post Aug 15 2016, 10:03 AM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(r2t2 @ Aug 11 2016, 08:16 PM)
laugh.gif
» Click to show Spoiler - click again to hide... «

Great series capitalizing on the madness of USA partisan politics (Republicans & Democratics).
*
rclxms.gif thumbsup.gif

The Night Of so intense and start to build up momentum
acexii
post Aug 30 2016, 02:34 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(culain99 @ Aug 30 2016, 08:59 AM)
mr robot has turned from great in season 1 to very boring in season 2
*
It just like whole season 2 is a f....ng filler. damn u mr robot
acexii
post Sep 20 2016, 09:15 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Fargo also nice can compare with True Detective (for my taste). 1st season also better compare to 2nd season.
acexii
post Sep 28 2016, 11:43 AM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Designated Survivor - still cannot remove Jack Bauer in my mind. Mr President might grab a gun, hunt & shot bad guys..lol

Lethal Weapon - Kinda okay, but dunno how it will be heading.
New case each week with arc riggs want to find wife killer??
acexii
post Oct 7 2016, 11:44 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Aiyoo so many series to follow. New one la, renew la...
Currently my list:
The Blacklist
Blindspot
Brooklyn 99
Lethal weapon
Accidental candidate
Timeless
Westworld
Elementary

acexii
post Nov 2 2016, 05:12 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Human Season 2, episode 1 already out. Haven't watch yet.
Android with feeling....
acexii
post Nov 12 2016, 04:12 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Watch 3 episode of Dirk Gently, Elijah Wood in it.
Hilarious for me.
acexii
post Feb 7 2017, 03:31 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


QUOTE(ray148 @ Feb 6 2017, 09:48 PM)
Just finished 24 Legacy primiere.
It's just ok. I hate how rushed it feels like, like hell...it starts off with a bang - literally and that felt wrong IMO. The series always starts off with some sort of normalcy in the first episode and gradually escalates by the end of it, not bombastic like this. Even the worst season of 24 (season 6) had a great start.
*
Will watch it tonight, hope watchable.

Done with Training day, quite okay with the intro episode but also fell kinda rushed on few thing. Sadly no boobs available
acexii
post Mar 11 2017, 04:42 PM

On my way
****
Senior Member
571 posts

Joined: Nov 2005
From: In The Garage


Taken 1 & 2 episode quite good. More better then the shooter imho

2 Pages  1 2 >Top
 

Change to:
| Lo-Fi Version
0.0278sec    0.28    7 queries    GZIP Disabled
Time is now: 17th September 2021 - 05:38 AM