I am talking about a place that in the golden triangle. I have no issues near my home area. If they cant even get 3G right then what's the point having LTE. Is MCMC ever conduct a quality check or wait for complaints to drop in their inbox.
One another note, read this response from Celcom:-
QUOTE
Celcom CS (Employee) 1 month ago
Azma, mengenai situasi anda kami ingin memaklumkan bahawa Network setting bagi sebarang penggunaan model telefon (Smartphone) akan ditentukan dengan penerimaan isyarat liputan tertinggi yang diterima.
Jika isyarat liputan WiFi tersebut adalah tidak stabil, Network setting anda akan secara automatik bertukar ke Network Celcom di mana ini akan menyebabkan akaun di caj dengan caj Pay-per-use (RM0.10/10kb).
Tips: Anda dinasihatkan untuk mengeluarkan kad SIM semasa anda menggunakan perkhidmatan WiFi untuk mengelak situasi yang sama berlaku.
Terima kasih.
Azma, mengenai situasi anda kami ingin memaklumkan bahawa Network setting bagi sebarang penggunaan model telefon (Smartphone) akan ditentukan dengan penerimaan isyarat liputan tertinggi yang diterima.
Jika isyarat liputan WiFi tersebut adalah tidak stabil, Network setting anda akan secara automatik bertukar ke Network Celcom di mana ini akan menyebabkan akaun di caj dengan caj Pay-per-use (RM0.10/10kb).
Tips: Anda dinasihatkan untuk mengeluarkan kad SIM semasa anda menggunakan perkhidmatan WiFi untuk mengelak situasi yang sama berlaku.
Terima kasih.
From SatisfactionSatisfaction website answered by Celcom.
Mar 18 2013, 09:32 AM
Quote
0.0203sec
0.85
6 queries
GZIP Disabled