QUOTE(ImSIEBEL @ May 4 2012, 09:14 PM)
. Btw ni tak tau cerita betul ke tak tapi dari 3 source yg bagitau aku la,
Semua motor naza memang US spec, kecuali yg latest model la ie 2012.. Tapi motor mana mana US spec, cut off beza dgn UK atau Japan spec, US ada drop min 20bhp dari UK atau Japan spec..
Btw just got back from my friends shop, takde stock la pulak utk yg gixxer 600 tu.. Sekarang dia bawak semua motor model 2012 only, gixxer 600 and r6 for rm89k otr with interest 4.3% only from shop loan but min 30% deposit required.. So tak dapat beli dari dia..
But no worries my hunt is still on, member punya boss taukeh AHM, dia ada gixxer 600 SE for rm65k also, tengah tunggu confirmation dia besok tgk ada stock ke takde
how u manage to test ride that gsxr that day without even buying it?Semua motor naza memang US spec, kecuali yg latest model la ie 2012.. Tapi motor mana mana US spec, cut off beza dgn UK atau Japan spec, US ada drop min 20bhp dari UK atau Japan spec..
Btw just got back from my friends shop, takde stock la pulak utk yg gixxer 600 tu.. Sekarang dia bawak semua motor model 2012 only, gixxer 600 and r6 for rm89k otr with interest 4.3% only from shop loan but min 30% deposit required.. So tak dapat beli dari dia..
But no worries my hunt is still on, member punya boss taukeh AHM, dia ada gixxer 600 SE for rm65k also, tengah tunggu confirmation dia besok tgk ada stock ke takde
May 4 2012, 09:21 PM

0.0223sec
0.44
5 queries
GZIP Disabled