Outline ·
[ Standard ] ·
Linear+
Gym membership transfers, Ooh, lookie, transfers.
|
newwie
|
Sep 1 2014, 01:01 PM
|
New Member
|
Gym name - Orient Fitness Gym location – Farlim Penang Membership details: RM650 per membership inc ownership transfer - expiry Oct 2015
p/m me if interested I might have 2 x membership to let go - one is mine because of medical reason and another membership belongs to my friend / gym mate who has already moved to other area
|
|
|
|
|
|
newwie
|
Sep 7 2014, 04:16 PM
|
New Member
|
QUOTE(newwie @ Sep 1 2014, 01:01 PM) Gym name - Orient Fitness Gym location – Farlim Penang Membership details: RM650 per membership inc ownership transfer - expiry Oct 2015 p/m me if interested I might have 2 x membership to let go - one is mine because of medical reason and another membership belongs to my friend / gym mate who has already moved to other area === sold, TQ ===
|
|
|
|
|
|
newwie
|
Sep 8 2014, 06:47 PM
|
New Member
|
QUOTE(newwie @ Sep 1 2014, 01:01 PM) Gym name - Orient Fitness Gym location – Farlim Penang Membership details: RM650 per membership inc ownership transfer - expiry Oct 2015 p/m me if interested I might have 2 x membership to let go - one is mine because of medical reason and another membership belongs to my friend / gym mate who has already moved to other area update: i sold mine off (thanks to the buyer  ) now i've another membership (o/b of my friend) pls pm me for info TQ
|
|
|
|
|