Welcome Guest ( Log In | Register )

87 Pages  1 2 3 > » Bottom

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Poco X3 NFC, The.Midrange.Killer (Xiaomi)

views
     
TSattw
post Sep 7 2020, 09:55 PM, updated 7d ago

20k VIP Club
*********
All Stars
29,953 posts

Joined: Mar 2005


user posted image

user posted image
user posted image

This post has been edited by attw: Sep 11 2020, 04:00 PM
TSattw
post Sep 7 2020, 09:56 PM

20k VIP Club
*********
All Stars
29,953 posts

Joined: Mar 2005


user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image



This post has been edited by attw: Sep 12 2020, 07:44 PM
TSattw
post Sep 7 2020, 09:56 PM

20k VIP Club
*********
All Stars
29,953 posts

Joined: Mar 2005


YouTube Impressions and Reviews

» Click to show Spoiler - click again to hide... «


This post has been edited by attw: Sep 19 2020, 05:15 PM
Max2006
post Sep 7 2020, 09:58 PM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
3,307 posts

Joined: Mar 2006
First parking. Must support my bro. Haha.

Too bad I already bought mi10. If not, I sure will buy this phone!

This post has been edited by Max2006: Sep 7 2020, 09:59 PM
xpole
post Sep 7 2020, 09:59 PM

Rain on me
******
Senior Member
1,038 posts

Joined: Dec 2009
From: Saudi Arabia



The early bird purchase price looks interesting.

I feel like want to grab one. My friend recently bought a new phone feel regret right now. : laugh.gif

This post has been edited by xpole: Sep 7 2020, 10:05 PM
TSattw
post Sep 7 2020, 09:59 PM

20k VIP Club
*********
All Stars
29,953 posts

Joined: Mar 2005


QUOTE(Max2006 @ Sep 7 2020, 09:58 PM)
First parking. Must support my bro. Haha.
*
Hahahaha - thanks bro. If I start a thread, it means I’ll buy the phone! I urge you to do the same as a show of your support bro, hahahaha... laugh.gif
XXXOOOXXXOOO
post Sep 7 2020, 10:00 PM

Regular
******
Senior Member
1,077 posts

Joined: Apr 2019


camera review
XXXOOOXXXOOO
post Sep 7 2020, 10:01 PM

Regular
******
Senior Member
1,077 posts

Joined: Apr 2019

QUOTE(attw @ Sep 7 2020, 09:59 PM)
Hahahaha - thanks bro. If I start a thread, it means I’ll buy the phone! I urge you to do the same as a show of your support bro, hahahaha... laugh.gif
*
base on review, i will buy 5 unit tongue.gif (first thought buy 5 unit poco f2 for sales team), now this look like better value.
TSattw
post Sep 7 2020, 10:04 PM

20k VIP Club
*********
All Stars
29,953 posts

Joined: Mar 2005


QUOTE(xpole @ Sep 7 2020, 09:59 PM)
The early bird purchase price looks interesting.
I feel like want to grab one. My friendly recently bought a new phone feel regret right now.  : laugh.gif
*
Was thinking of trying the OnePlus Nord soon - but I could get one 128GB and one 64GB X3 and still have spare change... hmm.gif

QUOTE(XXXOOOXXXOOO @ Sep 7 2020, 10:01 PM)
base on review, i will buy 5 unit tongue.gif (first thought buy 5 unit poco f2 for sales team), now this look like better value.
*
I’m gonna get one as a spare phone to replace my Realme 6... was gonna wait for the Realme 7, but at this kind of price, it’s a no brainer...
Max2006
post Sep 7 2020, 10:04 PM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
3,307 posts

Joined: Mar 2006
QUOTE(attw @ Sep 7 2020, 09:59 PM)
Hahahaha - thanks bro. If I start a thread, it means I’ll buy the phone! I urge you to do the same as a show of your support bro, hahahaha... laugh.gif
*
Haha! Now you already talk like that, then how can i resist? Lol.

Let me think think first ya. Still got 2 days to go. Must do some researchs tonight.smile.gif
xpole
post Sep 7 2020, 10:07 PM

Rain on me
******
Senior Member
1,038 posts

Joined: Dec 2009
From: Saudi Arabia



QUOTE(attw @ Sep 7 2020, 10:04 PM)
Was thinking of trying the OnePlus Nord soon - but I could get one 128GB and one 64GB X3 and still have spare change... hmm.gif
I’m gonna get one as a spare phone to replace my Realme 6... was gonna wait for the Realme 7, but at this kind of price, it’s a no brainer...
*
Depends on you.

This phone looks interesting for my 2nd phone.

If I got extra budget, then I will proceed for the One Plus Nord. biggrin.gif
mfa682
post Sep 7 2020, 10:08 PM

Regular
******
Senior Member
1,490 posts

Joined: Mar 2012


Congrats on new thread! thumbup.gif

So no "me time" for you but "mi time" huh OP? 😆
TSattw
post Sep 7 2020, 10:10 PM

20k VIP Club
*********
All Stars
29,953 posts

Joined: Mar 2005


QUOTE(mfa682 @ Sep 7 2020, 10:08 PM)
Congrats on new thread! thumbup.gif

So no "me time" for you but "mi time" huh OP? 😆
*
Hahaha, I’ll get the 799 one as a second phone to replace my Realme 6 biggrin.gif
bearbear
post Sep 7 2020, 10:11 PM

You'll Never Walk Alone!~!~
********
All Stars
10,050 posts

Joined: Dec 2004
From: Sheffield


Wanted to settle for realme 6 at 699 (ditch MIUI)

Now this got me thinking lol
Xirality
post Sep 7 2020, 10:15 PM

10k Club
Group Icon
Moderator
12,157 posts

Joined: Sep 2009

Insane price, RIP Nord
Max2006
post Sep 7 2020, 10:22 PM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
3,307 posts

Joined: Mar 2006
The more I look at it, the more I think it's insane!

120hz screen, big battery, dual firing speaker, 3.5mm headphone jack, snapdragon chip!

And you are telling me it's only RM 799?

This thing sure will sell like hot cake. Literally!
TSattw
post Sep 7 2020, 10:25 PM

20k VIP Club
*********
All Stars
29,953 posts

Joined: Mar 2005


QUOTE(Max2006 @ Sep 7 2020, 10:22 PM)
The more I look at it, the more I think it's insane!

120hz screen, big battery, dual firing speaker, 3.5mm headphone jack, snapdragon chip!

And you are telling me it's only RM 799?

This thing sure will sell like hot cake. Literally!
*
5000mAh battery and side mounted physical FP reader. All my misgivings about MIUI is forgiven! laugh.gif
GTA5
post Sep 7 2020, 10:27 PM

Enthusiast
*****
Senior Member
967 posts

Joined: Jul 2013
Do you think they will release 5g version later?
Seng89
post Sep 7 2020, 10:29 PM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
2,303 posts

Joined: Sep 2012
Wtf.. so now baik beli poco ? 😂😂😂😂
loutze
post Sep 7 2020, 10:29 PM

On my way
****
Junior Member
539 posts

Joined: Apr 2012
Claps

87 Pages  1 2 3 > » Top
 

Change to:
| Lo-Fi Version
0.0204sec    0.64    6 queries    GZIP Disabled
Time is now: 1st December 2020 - 08:23 PM