Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > » Bottom

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Manchester United Street Talks, Pre-season: Man Utd 1 Inter Milan 0 (English Clubs)

views
     
IpohGuyz
post Apr 30 2019, 10:27 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


http://www.espn.com/soccer/soccer-transfer...-madrid-sources

jogba gg liao
IpohGuyz
post May 1 2019, 08:51 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


proper way to run the club? ada cash also dunwan splash

Barcelona could swoop for Manchester United star Mata 'if he agrees pay cut' from £170,000-a-week wages
IpohGuyz
post May 1 2019, 10:08 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


QUOTE(sheng @ May 1 2019, 08:18 PM)
how smalling and jones managed to stay at United for so long must be one of the wonders of football history
*
and still in starting 11
IpohGuyz
post May 2 2019, 11:04 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


muahahaha. what a good morning.

feel so good, not only us fall to messi. rooting for citeh liao. then pool will be trophyless again despite all the hype.
IpohGuyz
post May 2 2019, 02:02 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


strong urge to vote sanchez haha
IpohGuyz
post May 3 2019, 10:44 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


smalling jones as main cb, no need win title. everyone can see that. cant ogs see?
IpohGuyz
post May 4 2019, 11:13 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


really wondered where's the free flow of football during winning streak gone to. tactical problem or jogba problem. or during winning streak, no tactic played, just ask player enjoy themselves out there.

but during this losing streak, ddg played a major role instead of jogba.
IpohGuyz
post May 5 2019, 12:31 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


Wow, bottled again. Really 3rd 4th till last game
IpohGuyz
post May 5 2019, 10:22 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


No fitness ba. Start good then pancit
IpohGuyz
post May 5 2019, 10:29 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


Jones funny ni. Pass to opponent straight. Open chance tembak to crowd
IpohGuyz
post May 5 2019, 10:49 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


Ish thought off tv liao when hudder scored. Then thought see see chong.

Still a crappy team
IpohGuyz
post May 5 2019, 10:56 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


Ok la. Save me 90 min for next match. Restart all over again next season
IpohGuyz
post May 5 2019, 11:36 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


Crap this ince is right lol. Temp manager good result. Permanent manager result change. Never expect its almost immediate. To be honest, result starts to go downhill a few matches before ogs made permanent though.

This round have to berdiri tegang liao. Ship out all lazy running players first. Restart
IpohGuyz
post May 5 2019, 11:47 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


This season hope ppl kalah more enjoy than watch own team. To be fair, ogs takeover is 11point off top 4, now abit less haha
IpohGuyz
post May 6 2019, 01:03 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


Haha arsenal on the way bottling up. Cant believe stubborn sarri is saved by hudson odoi and loftus cheek. And arsenal when already confirm 4th suddenly out of it.

Emery is europa specialist though. High chance will win
IpohGuyz
post May 6 2019, 12:56 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


have to remember rashford is young. the squad clearly out of depth to depend on youngster leading the main line. just like when moyes depend janujaz. end up youngster choked too much in the long run.

young ronaldo time, we have van nistelroy. purely established forward. now we have lukaku and he bottled up haha.

revamp the backline first. this young smalling jones already failed so many seasons, still can be here.
IpohGuyz
post May 6 2019, 05:28 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


QUOTE(7cantona @ May 6 2019, 04:29 PM)
my solution will b just buy AJAX n swap our players...  icon_rolleyes.gif  ALL SOLVED  LOL
at least ajax have a playing style, wat do we have ?  confused.gif  confused.gif we cant scored, def, even keep possession ...
seriously wat do they do in training... wtf  is like we train to do everything mediocre n thats enough ...

SICK OF THIS SHIT, we seriously should just buy ajax, cheaper too, bcoz we will waste more money buying more useless player... n playing clueless football  bangwall.gif  bangwall.gif

man u now dream club 4 mercenaries, ppl who will just come 4 the money n give 50% effort  LOL
expecting we to buy more of those shit  dry.gif
*
training all like martial warm up. standing there haha
IpohGuyz
post May 7 2019, 11:31 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


QUOTE(limjenson @ May 7 2019, 10:45 AM)
Hopefully Ole will play youth team in the final match. Even if lose at least better than those useless bums.

Another priority is to choose a proper Captain. Fuck off Young.
*
should be. since season over liao. good platform to test youngster and see who to promote. it will be unbelievable if ogs still play the same old lack of passion players in last match. my wishlist next season

starting 11
- ddg / romero / new keeper
- lindelof
- shaw
- diego dalot
- new defender
- mctominay
- herrera / new mid
- new mid
- rashford
- new striker
- new striker

sub
- martial
- gomes / lingard
- pogba / matic / bailly / new player
- greenwood
- chong

we need so many new player. can main fantasy liao lol. Hirving Lozano can be good addition
IpohGuyz
post May 8 2019, 12:09 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


liverpool last time not only hire joke players, they hire joke manager like roy hogson. i think i enjoy his losing face the most at liverpool team.

as ogs said, we shouldn't be outrun by teams. that's basic. hope this stat will change next season.
IpohGuyz
post May 8 2019, 10:09 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 12

Joined: Apr 2006


Adui. See fb know something wrong liao. See livescore. Gg.

Ppl still playing football and got chance lift 2 cups and we already talking rebuilding.

7 Pages < 1 2 3 4 > » Top
 

Switch to:
| Lo-Fi Version
0.0814sec    2.86    7 queries    GZIP Disabled
Time is now: 24th July 2019 - 03:07 PM