Welcome Guest ( Log In | Register )

Bump TopicReply to this topicRSS feed Start new topic Start Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pokémon GO Malaysia Thread #V3, Gotta Catch 'Em All (Chat)

alien2003
post Yesterday, 02:08 PM

10k Club
Group Icon
Sports Channel, Football Lounge
Group: Moderator
Posts: 12,751

Joined: Jan 2003
From: Kuala Lumpur


QUOTE(sniper on the roof @ Sep 23 2017, 02:04 PM)
No no no.. this is gonna be my rainy day buffer
*
Sure bo? Fingers not itchy to press that button meh? biggrin.gif laugh.gif

Oh and are you keeping (Halloween event "maybe"?) / hatching your 10km during this event? Shd I do it ? hmm.gif

user posted image

This post has been edited by alien2003: Yesterday, 02:11 PM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sniper on the roof
post Yesterday, 02:18 PM

20k VIP Club
Group Icon
Group: VIP
Posts: 22,850

Joined: Jan 2003
From: Taipei
QUOTE(alien2003 @ Sep 23 2017, 02:08 PM)
Sure bo? Fingers not itchy to press that button meh? biggrin.gif  laugh.gif

Oh and are you keeping (Halloween event "maybe"?) / hatching your 10km during this event? Shd I do it ? hmm.gif

user posted image
*
Today i already hatched 7 tongue.gif
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alien2003
post Yesterday, 02:39 PM

10k Club
Group Icon
Sports Channel, Football Lounge
Group: Moderator
Posts: 12,751

Joined: Jan 2003
From: Kuala Lumpur


QUOTE(sniper on the roof @ Sep 23 2017, 02:18 PM)
Today i already hatched 7 tongue.gif
*
So that Larvitar is from those purples or event 2KM? hmm.gif

This post has been edited by alien2003: Yesterday, 02:42 PM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sniper on the roof
post Yesterday, 02:59 PM

20k VIP Club
Group Icon
Group: VIP
Posts: 22,850

Joined: Jan 2003
From: Taipei
QUOTE(alien2003 @ Sep 23 2017, 02:39 PM)
So that Larvitar is from those purples or event 2KM?  hmm.gif
*
From the 10k's
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Nikmon
post Yesterday, 05:44 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,210

Joined: Nov 2010


No new pokemon...seems like this event is made for new player or account,
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HMMaster
post Yesterday, 08:58 PM

Counting down to 10k club...
Group Icon
Group: Moderator
Posts: 9,466

Joined: Jan 2003
From: Kuala Lumpur


POkemon seems to be harder to catch today... or is it me? sweat.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sniper on the roof
post Yesterday, 11:58 PM

20k VIP Club
Group Icon
Group: VIP
Posts: 22,850

Joined: Jan 2003
From: Taipei
QUOTE(HMMaster @ Sep 23 2017, 08:58 PM)
POkemon seems to be harder to catch today... or is it me? sweat.gif
*
Dunno about u but for me, ive been throwing like crap since long time no grind but its coming back

User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
dante1989
post Today, 05:53 AM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 259

Joined: Sep 2010


QUOTE(Nikmon @ Sep 23 2017, 05:44 PM)
No new pokemon...seems like this event is made for new player or account,
*
this event made to help ppl complete their gen 2 dex, to get ready for gen 3.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sniper on the roof
post Today, 09:15 AM

20k VIP Club
Group Icon
Group: VIP
Posts: 22,850

Joined: Jan 2003
From: Taipei
So u guys grind how much dust di?
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Nikmon
post Today, 09:40 AM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,210

Joined: Nov 2010


QUOTE(dante1989 @ Sep 24 2017, 05:53 AM)
this event made to help ppl complete their gen 2 dex, to get ready for gen 3.
*
if they want to help ppl complete Gen 2, should release all Gen 2 pokemons, there are 2 non legend pokemon not release yet...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
HMMaster
post Today, 09:53 AM

Counting down to 10k club...
Group Icon
Group: Moderator
Posts: 9,466

Joined: Jan 2003
From: Kuala Lumpur


QUOTE(sniper on the roof @ Sep 23 2017, 11:58 PM)
Dunno about u but for me, ive been throwing like crap since long time no grind but its coming back
*
Normally those low level mon (pidgey, rattata,etc) can catch using 1/2 throws... now (since the equinox event announced) it takes a lot of balls & berries to catch it.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
alien2003
post Today, 10:37 AM

10k Club
Group Icon
Sports Channel, Football Lounge
Group: Moderator
Posts: 12,751

Joined: Jan 2003
From: Kuala Lumpur


QUOTE(sniper on the roof @ Sep 24 2017, 09:15 AM)
So u guys grind how much dust di?
*
26K from yesterday biggrin.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
1qaz1qaz
post Today, 12:32 PM

What Are You Looking At???!
******
Group: Senior Member
Posts: 1,678

Joined: Jul 2011
From: Heaven in Hell

when i play PoGo, most of the reaction are
"harr? you still play this games?" "so childish, yet u play?" "i tot this game die ady?"

but i wonder why they "plant tree/vage/fruits" "defend their castle" "cooking, running a restaurant" or whatever mobile games that they are playing i dont have anything of comments on them? lol

and look at this senior pokemon master lol age 74 still play, childish? lol

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
1qaz1qaz
post Today, 12:35 PM

What Are You Looking At???!
******
Group: Senior Member
Posts: 1,678

Joined: Jul 2011
From: Heaven in Hell

so lazy to grind....
wecatch macam become cacat again
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Nikmon
post Today, 01:34 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,210

Joined: Nov 2010


Today caught Tranynitar and chansey on my sofa...haha.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
sniper on the roof
post Today, 03:31 PM

20k VIP Club
Group Icon
Group: VIP
Posts: 22,850

Joined: Jan 2003
From: Taipei
QUOTE(Nikmon @ Sep 24 2017, 01:34 PM)
Today caught Tranynitar and chansey on my sofa...haha.
*
Dafuq.

Caught a lvl 30 100% exeggcute.
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ticke
post Today, 04:29 PM

****E***y*u***i***@**
******
Group: Senior Member
Posts: 1,389

Joined: Oct 2004
From: let there be rain


QUOTE(sniper on the roof @ Sep 24 2017, 03:31 PM)
Dafuq.

Caught a lvl 30 100% exeggcute.
*
deng...got lousy chansey and larvitar from 2KM eggs
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
dante1989
post Today, 05:02 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 259

Joined: Sep 2010


QUOTE(Nikmon @ Sep 24 2017, 09:40 AM)
if they want to help ppl complete Gen 2, should release all Gen 2 pokemons, there are 2 non legend pokemon not release yet...
*
delibird maybe around xmas?

smeargle probably like ditto, cause of his skills

and i still need unown sweat.gif satu pun tarak
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Nikmon
post Today, 07:34 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,210

Joined: Nov 2010


QUOTE(ticke @ Sep 24 2017, 04:29 PM)
deng...got lousy chansey and larvitar from 2KM eggs
*
Got slowpoke from 2km.......nowaday 2km egg are super rare than 10km egg.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mulut99
post Today, 07:34 PM

Look at all my stars!!
*******
Group: Senior Member
Posts: 4,217

Joined: Jan 2003
From: At Home
QUOTE(sniper on the roof @ Sep 24 2017, 03:31 PM)
Dafuq.

Caught a lvl 30 100% exeggcute.
*
Mine 100% Oddish.....dont know what to do with it

This post has been edited by mulut99: Today, 07:35 PM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Bump TopicReply to this topicTopic OptionsStart new topic
 

Switch to:
| Lo-Fi Version
0.0719sec    3.76    6 queries    GZIP Disabled
Time is now: 24th September 2017 - 08:06 PM