Outline ·
[ Standard ] ·
Linear+
Chat Streamyx - Unifi Lite rebrand?, Bye stimix, hello unifi lite? Rebranded
|
HayateAyakasi8
|
Jan 25 2017, 08:39 PM
|
|
Cb la this TM I been using 1Mbps since 2006 Rm110 They better bring fibre asap Lanjiao la TM you can suck my ****
|
|
|
|
|
|
HayateAyakasi8
|
Jan 31 2017, 08:57 PM
|
|
LOL I made complaint and the canceled my complain telling me to refer to TM first. LMAO LA » Click to show Spoiler - click again to hide... « [Complaint Cancelled (Junk)] From: Aduan CFM [mailto:aduan@cfm.org.my] Sent: 27 January, 2017 12:23 PM To: 'my email lol' Cc: 'Aduan' (aduan@cfm.org.my)
Tuan/Puan,
Terima kasih kerana melaporkan aduan terhadap TM kepada CFM.
Kami ambil maklum aduan yang dikemukakan mengenai tawaran penambahan kelajuan kepada pengguna tanpa bayaran.
Berdasarkan maklumat yang diberikan, pihak CFM ingin menasihati anda agar merujuk perkara ini kepada pihak TM terlebih dahulu agar pihak TM diberi peluang untuk melakukan siasatan lanjut dan penjelasan mengenai perkara tersebut. Ia selaras dengan piagam pengurusan aduan CFM yang memberikan peluang pertama kepada penyedia perkhidmatan menyelesaikan aduan yang diterima. (Rujuk gambar rajah di bawah). Anda boleh menghubungi TM di talian/emel seperti berikut:
Talian Perkhidmatan Pelanggan : +603-2241 1290 Email : help@tm.com.my
Namun begitu, dalam semangat menggalakkan kawal selia kendiri (self-regulation), kami mengambil perhatian terhadap perkara ini dan akan membawa perkara ini ke mesyuarat aduan biro yang diwakili oleh pihak permintaan dan pihak penyedia perkhidmatan untuk perbincangan lanjut dan tindakan mengikut keperluan.
Berkenaan CFM Forum Pengguna Komunikasi dan Multimedia Malaysia (CFM) merupakan sebuah organisasi di bawah naungan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) ditubuhkan pada Februari 2001, selaras dengan keperluan Akta Komunikasi & Multimedia, 1998 (AKM).
Antara objektif dan tujuan CFM adalah menyediakan cara dan saluran untuk aduan, mengendali pertikaian dan sungutan yang berhubungkait dengan hal-hal pengguna bagi industri komunikasi dan multimedia. Untuk maklumat lanjut, sila layari www.cfm.org.my
Terima Kasih.
‘Your Rights, Our Priority'
NAZRIEN NAZLI Pengurusan Aduan dan Pematuhan Forum Pengguna Komunikasi & Multimedia Malaysia (CFM) Tel: 1800 18 2222 | Fax: +603 8320 9083
CFM adalah sebuah badan kawalselia kendiri di bawah naungan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM)
just lol la
|
|
|
|
|