Aduan Baru untuk TM diterima /New Complaint For TM received- CFM/17/01/0740
Chat Streamyx - Unifi Lite rebrand?, Bye stimix, hello unifi lite? Rebranded
Chat Streamyx - Unifi Lite rebrand?, Bye stimix, hello unifi lite? Rebranded
|
|
Jan 25 2017, 05:40 PM
Return to original view | Post
#1
|
![]() ![]()
Junior Member
280 posts Joined: Oct 2005 |
Aduan Baru untuk TM diterima /New Complaint For TM received- CFM/17/01/0740
|
|
|
|
|
|
Jan 25 2017, 07:51 PM
Return to original view | Post
#2
|
![]() ![]()
Junior Member
280 posts Joined: Oct 2005 |
what else can we do? apart from submit complain.
|
|
|
Jan 26 2017, 02:25 PM
Return to original view | Post
#3
|
![]() ![]()
Junior Member
280 posts Joined: Oct 2005 |
Should we make a list of streamyx user here or may another thread? (1/2/4/6 Shitmix package - How much we paid monthly)
I paid RM140 for my 4MBbps. #StreamyxUsersUnite |
|
|
Jan 27 2017, 09:44 AM
Return to original view | Post
#4
|
![]() ![]()
Junior Member
280 posts Joined: Oct 2005 |
|
|
|
Feb 6 2017, 04:05 PM
Return to original view | Post
#5
|
![]() ![]()
Junior Member
280 posts Joined: Oct 2005 |
Official reply from TM via email :
QUOTE Email ini dihantar sekali lagi dan sila abaikan email yang telah dihantar sebelum ini kerana terdapat kesilapan. Kami memohon maaf di atas kesulitan yang dialami. Terima kasih di atas aduan yang dibuat kepada kami menerusi pihak Consumer Forum Malaysia (CFM) bertarikh 25 Januari 2017. Seperti yang anda semua ketahui, TM baru-baru ini melancarkan kempen Ganjaran Istimewa sebagai sebahagian daripada Pelan Penambahbaikan Jalur Lebar yang telah diumumkan pada 24 Oktober 2016. Ganjaran di bawah kempen tersebut termasuklah naik taraf kelajuan, pakej-pakej Webe dan HyppTV serta baucer diskaun gaya hidup. Ramai yang telah menyatakan pilihan mereka dan kami akan melakukan yang terbaik bagi memenuhi pilihan tersebut secepat mungkin. Para pelanggan Streamyx juga adalah sebahagian daripada Pelan Penambahbaikan Jalur Lebar - kempen Ganjaran Istimewa ini. Pelanggan-pelanggan yang layak akan dihubungi bermula April 2017 untuk penaiktarafan pakej sedia ada anda. TM sentiasa menaik taraf infrastrukturnya, menambah kapasiti rangkaiannya serta memperbaiki ketersediaan perkhidmatannya bagi memberikan pengalaman yang lebih baik. Anda akan dimaklumkan berkenaan penawaran dan perkembangan terkini menerusi pengumuman dan komunikasi apabila tiba masanya tidak lama lagi. Sementara itu, kami berharap anda akan menikmati ganjaran penghargaan yang kami sediakan untuk anda. Terima kasih sokongan berterusan anda kepada produk dan perkhidmatan kami. Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan atau maklum balas, sila layari laman web www.tm.com.my ataupun e-mel ke help@tm.com.my. Anda juga boleh menghubungi TM di talian 100 dan alternatifnya, sila tweet kami di @TMconnects atau melalui facebook di Everyone Connects. Sekian, terima kasih. Yang Benar, |
|
|
Nov 15 2018, 11:00 AM
Return to original view | Post
#6
|
![]() ![]()
Junior Member
280 posts Joined: Oct 2005 |
TM simply try to make your life difficult when you want to terminate the service.
I still reluctant to subscribe to unifi after switching from streamyx 4mpbs to Digi I150, although unifi offer much better value and better performance and speed compare to Digi I150. But the experiences dealing with TM customers service, the unfair treatments, really turn me off to using TM service again. |
|
|
Nov 29 2018, 01:12 PM
Return to original view | Post
#7
|
![]() ![]()
Junior Member
280 posts Joined: Oct 2005 |
|
| Change to: | 0.0248sec
0.79
7 queries
GZIP Disabled
Time is now: 12th December 2025 - 04:23 AM |