QUOTE(andyfriends @ Jun 28 2016, 11:25 AM)
u already called the CS but no use. they deemed the case closed.
LOL u got make report to cfm of skmm?? i even update in skmm website issue not resolved and i call SKMM inform the situation.
Before this i also say they always wan to try closed the case...
Complaint at CFM
[26/05/2016 @ 11:11:01 AM] norhaleza2
Case also has been escalated via Malaysian Communications & Multimedia Commission (MCMC) earlier & still under action. Tq
[31/05/2016 @ 11:40:30 AM] customer
TM tidak dapat menyelesaikan isu caj harga yang tidak adil.
[01/06/2016 @ 04:44:28 PM] tmrrt2
Pelanggan telah diberikan penjelasan lanjut berhubung promosi Pakej Streamyx TM dengan Tablet menerusi emel seperti dilampiran. Terima kasih.
[01/06/2016 @ 06:35:06 PM] customer
Masalah tidak selesai seperti mana yang di beritahu oleh pihak TM. TM tidak telephone saya untuk berbincang.. cuma email sahaja dihamtar. [05/06/2016 @ 12:25:54 PM] customer
TM enggan berunding dan ada packej baru. Tawaran Streamyx Unlimited Terhebat smile.gif 1 Mbps RM 96 2 Mbps RM 111 4 Mbps RM 116 PERCUMA panggilan 60 minit/sebulan ke semua talian mudah alih (hpone) PERCUMA panggilan ke semua talian tetap TM Harga termasuk bil Telefon. Kontrak 1 tahun. Denda rm600 kalau potong. Bil bulan pertama:- Rm75 (deposit) Rm10 (duti setem) Rmxx (Bil pro rate) Rmxx (gst) Internal wiring rm30-rm50 (bayar pada kontraktor tm) Dokumen 1. Salinan IC 2. Slip gaji 3. Bil elektrik PERCUMA Hadiah Misteri MAKLUMAN 1. Yang dah ada streamyx tak boleh apply.** 2. 1 rumah 1 streamyx sahaja. 3. Kawasan ada UniFi tak dpt promo ini.** 4. Coverage Kelantan, Terengganu, Pahang, Kedah/Perlis, Perak, Melaka, Negeri 9, Sarawak. WhatsApp 019 527 6063
[05/06/2016 @ 03:01:13 PM] customer
TM replied as the previous Staff told no package expired and now until 31Jul. I dont want the tablet.i just want fair price as consumer. Unfair Practice ***************************email************************* Kepada Encik Tan, Terima kasih diatas maklumbalas yang diberikan. Merujuk kepada aduan pihak tuan berkaitan Pakej Jimat Hebat dengan Tablet yang ditawarkan, kami mendapati pakej promosi ini dilanjutkan tawaran untuk fasa yang ketiga (3.0) sehingga 31/07/2016 (sehingga habis stok). Walaubagaimanapun, pakej ini hanya ditawarkan untuk pendaftaran baru (tidak layak sekiranya tempat kediaman sedia ada telah mempunyai perkhidmatan TM Streamyx) dan kawasan-kawasan tertentu sahaja (kawasan luar bandar dan berpendapatan rendah). Justeru, sila berikan kami nama penuh, nombor kad pengenalan dan alamat lengkap pemasangan bagi membolehkan kami membuat semakan kelayakan sebelum pakej ini boleh ditawarkan mengikut syarat-syarat lain yang dinyatakan (berpendapatan rendah). Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau maklum balas, sila e-melkan kepada kami di help@tm.com.my. Tuan/Puan juga boleh menghubungi TM di talian 100 (caj panggilan menggunakan talian mudah alih adalah tertakluk kepada terma dan syarat syarikat pembekal perkhidmatan). Terima kasih. Yang benar, Narati Samuri TM Email Team Telekom Malaysia Berhad
[13/06/2016 @ 08:34:22 AM] customer
Tiada Maklum balas dari Telekom Malaysia/ Streamyx [14/06/2016 @ 02:26:40 PM] customer
TM tidak call balik untuk penjelasan. [16/06/2016 @ 10:46:17 AM] customer
TM masih lagi tidak berhubung dengan saya [16/06/2016 @ 03:32:21 PM] customer
TM telah telefon dan menawarkan harga yang berpatutan. masih dalam proses penukaran pakej [24/06/2016 @ 10:21:37 AM] ahmadhamzi
Dear CFM, The requested package has been successfully registered for this customer. Customer satisfied with the action taken by TM. Thank