Welcome Guest ( Log In | Register )

Outline · [ Standard ] · Linear+

> The Expanse, new series from syfy, high budget (TV Shows)

views
     
greyshadow
post Dec 2 2020, 12:29 PM

I bleed it out, Diggin' deeper just to throw it away!
******
Senior Member
1,695 posts

Joined: Jan 2003
From: Kingdom of Sarawak



time to start my amazon prime trial again brows.gif

anyway, S4 is kinda underwhelming compared to past seasons, they airlocked one of my fav character cry.gif
hope S5 can kick up the notch a bit

slepth
post Dec 23 2020, 09:34 PM

Getting Started
**
Junior Member
168 posts

Joined: Apr 2006
QUOTE(Chrono-Trigger @ Dec 2 2020, 10:24 AM)
hmm it has become very political , and less about aliens already it seems
*
Its been political since the start. First its Earth VS Mars. Now, it finally escalated to Inners VS Belters
QUOTE(greyshadow @ Dec 2 2020, 12:29 PM)
time to start my amazon prime trial again brows.gif

anyway, S4 is kinda underwhelming compared to past seasons, they airlocked one of my fav character cry.gif
hope S5 can kick up the notch a bit
*
After the down-to-earth last season, this season gonna explode! Marco Inaros says so tongue.gif

greyshadow
post Dec 24 2020, 02:12 PM

I bleed it out, Diggin' deeper just to throw it away!
******
Senior Member
1,695 posts

Joined: Jan 2003
From: Kingdom of Sarawak



QUOTE(slepth @ Dec 23 2020, 09:34 PM)
Its been political since the start. First its Earth VS Mars. Now, it finally escalated to Inners VS Belters
After the down-to-earth last season, this season gonna explode! Marco Inaros says so tongue.gif
*
yeah, Ep04 is so unexpected & mind blowing

guess this whole season we will see the crews of the Rocicante scattered all around the solar system to prevent this Inners/Belters war

» Click to show Spoiler - click again to hide... «

TSChrono-Trigger
post Jan 2 2021, 06:48 PM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
3,126 posts

Joined: Aug 2013
QUOTE(instantpostlikes @ Jan 2 2021, 03:59 PM)
This is a very interesting show to a large number of people including me, but the next season has canceled now.
*
Next season is last.
revolnia
post Feb 18 2021, 10:20 AM

Casual
***
Junior Member
447 posts

Joined: Jul 2007
thank you for recommend it! It is truly a good damn tv series!

Tonight is my season 5 episode 10! Wohooooooooo!

I LOVE IT!

I give it 9.5/10 !!!
revolnia
post Feb 20 2021, 09:43 AM

Casual
***
Junior Member
447 posts

Joined: Jul 2007
Finally finish all season.

So sad Alex has been technically "forced" to leave the expanse cast due to misconduct issue
greyshadow
post Feb 22 2021, 10:07 AM

I bleed it out, Diggin' deeper just to throw it away!
******
Senior Member
1,695 posts

Joined: Jan 2003
From: Kingdom of Sarawak



QUOTE(revolnia @ Feb 20 2021, 09:43 AM)
Finally finish all season.

So sad Alex has been technically "forced" to leave the expanse cast due to misconduct issue
*
yeah, he got fired from the series, what to do?
I actually like his character very much, hope the new crew can fill his shoes

nowadays image is everything, any celebrities that caught in any sexual/racism controversies, their career is as good as finished, the recent Mandalorian's Gina case is another example

slepth
post Mar 2 2021, 02:46 PM

Getting Started
**
Junior Member
168 posts

Joined: Apr 2006
QUOTE(revolnia @ Feb 20 2021, 09:43 AM)
Finally finish all season.

So sad Alex has been technically "forced" to leave the expanse cast due to misconduct issue
*
QUOTE(greyshadow @ Feb 22 2021, 10:07 AM)
yeah, he got fired from the series, what to do? 
I actually like his character very much, hope the new crew can fill his shoes

nowadays image is everything, any celebrities that caught in any sexual/racism controversies, their career is as good as finished, the recent Mandalorian's Gina case is another example
*
Kinda sad that the character was
» Click to show Spoiler - click again to hide... «
I thought he will come back after season 7 or so (IF theres a s7 tongue.gif). Its been a fun journey, cowboy bye.gif
greyshadow
post Mar 2 2021, 03:17 PM

I bleed it out, Diggin' deeper just to throw it away!
******
Senior Member
1,695 posts

Joined: Jan 2003
From: Kingdom of Sarawak



QUOTE(slepth @ Mar 2 2021, 02:46 PM)
Kinda sad that the character was
» Click to show Spoiler - click again to hide... «
I thought he will come back after season 7 or so (IF theres a s7 tongue.gif).  Its been a fun journey, cowboy  bye.gif
*
Next season S6 will the the final season, no more S7 sad.gif
I think they have ran out of source material as well, didn't read the original book tho...

anyway... I'm now reading another great sci-fi novel that's being adapted in the series by Benioff & Weiss for Netflix: The Three Body Problem
it's another "hard science" sci-fi similar to The Expanse, hopefully we get to see it on screen soon...
slepth
post Apr 19 2021, 10:16 PM

Getting Started
**
Junior Member
168 posts

Joined: Apr 2006
Before I watched #10, people was saying it was the best space battle ever. When I watched it..... wtf did I saw? One minute the Rocinante was speeding, the next minute, lots of missiles flying and then, they won. Wha......

If not for this video, I wont even noticed wtf just happened O_o

slepth
post Oct 13 2021, 11:53 PM

Getting Started
**
Junior Member
168 posts

Joined: Apr 2006

greyshadow
post Oct 14 2021, 02:56 PM

I bleed it out, Diggin' deeper just to throw it away!
******
Senior Member
1,695 posts

Joined: Jan 2003
From: Kingdom of Sarawak



QUOTE(slepth @ Oct 13 2021, 11:53 PM)

*
Dec 10, less than 2 months to go rclxms.gif
TSChrono-Trigger
post Oct 14 2021, 08:53 PM

Look at all my stars!!
*******
Senior Member
3,126 posts

Joined: Aug 2013
QUOTE(greyshadow @ Oct 14 2021, 02:56 PM)
Dec 10, less than 2 months to go rclxms.gif
*
Last season

3 Pages < 1 2 3Top
 

Change to:
| Lo-Fi Version
0.0169sec    0.22    5 queries    GZIP Disabled
Time is now: 22nd October 2021 - 01:08 AM