Tuan-Tuan dan Puan-Puan sekalian.
Cukuplah kau orang mengkutuk kedai orang.Berhenti setakat si sini saja.Adalah tidak baik memberi kritikan melulu,tidak membawa hasil meskipun puas kau orang dengan pertikaian yang tak terhingga...letihkan ?
Sri sudah sekian lama di dunia komputer .Betapa u mencaci,menghina dll ,ianya tetap kekal hari ini.
Banyak sebab yang menyebabkan perkhidmatan tidak baik atau layanan tidak sempurna dijalankan.
Pertama,terlalu ramai orang harus dilayani atau diberi perhatian.
Kedua,pekerja-pekerja sekadar makan gaji saja.Ibarat "Kais pagi makan pagi,kais petang makan petang" .Saya pasti syarikat itu tidak mempunyai masa depan yang cerah bagi pekerjanya.Macam mana mereka mahu memberi layanan yang amat tinggi daripada permintaan kamu semua .
Ketiga,lihatlah saja para pekerja mereka,Saya pasti banyak wajah baru muncul tiap bulan.
Keempat,mahu tak mahu ,kedai tersebut tetap ramai pelanggan yang kunjungi,yang lama pergi,yang baru akan datang.Ini besar kemungkinan disebadkan barang-barangnya cukup dan serba lengkap.
Akan tetapi,pengakhirannya...
-layanan kurang
-warranty banyak kerana telah banyak dijual
-Para pekerja jadi letih dan malas berjuang berterusan kerana "banyak"
Terpulanglah kau orang yang memebuat keputusan terakhir.
Apa pendapat sekarang ?
Kalau terlebih saya menyakiti kau orang bukan disengajakan.Maaf ! Sekian !
if cannot layan all at least give them some smile la,thats more then enough dou!