Welcome Guest ( Log In | Register )

 
RSS feedBump TopicReply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Harimau vs Singa ~ siapa akan menang?, Tiger vs Lion on 23 July 2011

hack3line
post Jul 12 2011, 12:53 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 20

Joined: Jul 2009
From: MALAYSIA maksudnya Tanah Melayu dalam bahasa latin


user posted image

undian dibuka sekarang!! tongue.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
SilentSerpent
post Jul 12 2011, 12:54 AM


It sucks to be you
****
Group: Senior Member
Posts: 695

Joined: Oct 2009
From: Oblivion


harimau ftw!
nice pic btw
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
PVCpipe
post Jul 12 2011, 12:55 AM


custom made
******
Group: Senior Member
Posts: 1,278

Joined: Nov 2005
From: k.terengganu.. alone.. with my bass...play.. alone



harimau! 2-0!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
ah joixl
post Jul 12 2011, 12:56 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 134

Joined: Jun 2011
rimau rule..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 12:56 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




hek,ada pic tanpa tulisan2 tak?


User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Thinker*
post Jul 12 2011, 12:57 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 69

Joined: Apr 2011
Singa can buy Harimau if they want. whistling.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 12:58 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



ghimau ftw!!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
bara bara api
post Jul 12 2011, 12:59 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 49

Joined: Jul 2010
Siapa jual tiket masa dekat Bkt Jalil nanti PM me best price
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
nazq
post Jul 12 2011, 01:00 AM


Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,111

Joined: Jun 2010


Singa
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hack3line
post Jul 12 2011, 01:03 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 20

Joined: Jul 2009
From: MALAYSIA maksudnya Tanah Melayu dalam bahasa latin


QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 12:56 AM)
hek,ada pic tanpa tulisan2 tak?
*
sumber gambar dari internet : http://sokerleaks.blogspot.com
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Thinker*
post Jul 12 2011, 01:06 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 69

Joined: Apr 2011
i hope this match has no money politics. If got money politics, Msia will not go through. Then it will be sad.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 01:10 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(Thinker* @ Jul 12 2011, 01:06 AM)
i hope this match has no money politics. If got money politics, Msia will not go through. Then it will be sad.
*
sure got smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
xen0
post Jul 12 2011, 01:11 AM


ismi..alif..lam..ya..fa
******
Group: Senior Member
Posts: 1,450

Joined: Jun 2005
From: PJ/Kamunting


king83 win
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Haste
post Jul 12 2011, 01:12 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 77

Joined: Jun 2007
babi menang
User is online!Profile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mambangafro
post Jul 12 2011, 01:15 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 375

Joined: Aug 2010
From: didi kuda ping :3



HARIMAU MESTI MENANG!!!

» Click to show Spoiler - click again to hide... «

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
shahtar
post Jul 12 2011, 01:16 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 30

Joined: May 2010
They say injured tiger will be utmost aggresive...so tiger kick lion's a$$...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
VerdictReview
post Jul 12 2011, 01:18 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 329

Joined: Dec 2010

In reality Tiger beats Lion



So tiger gonna win 2-0
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
PedoChan
post Jul 12 2011, 01:23 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Apr 2009
From: Lazy Town ♥♥


eh wait i tot tiger and lion are from the same species
only one is male and the other one is female
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
^KamilskaZ^
post Jul 12 2011, 01:23 AM


roar...roar....
******
Group: Senior Member
Posts: 1,208

Joined: Jan 2003
From: Melaka



rimau tuh pesal gigit besi?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 01:23 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(hack3line @ Jul 12 2011, 01:03 AM)
sumber gambar dari internet : http://sokerleaks.blogspot.com
*
oh ok

thx
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
gemo
post Jul 12 2011, 01:42 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 22

Joined: Sep 2004


sedangkan Garuda yang boleh terbang di langit tinggi tewas dengan Harimau apatah lagi dengan Singa yang berada di pulau ... Ayuh Harimau! Menuju kejayaan !

This post has been edited by gemo: Jul 12 2011, 01:43 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
syazwan
post Jul 12 2011, 02:14 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 111

Joined: Nov 2004
From: Shah Alam, Malaysia


Harimau 2.0
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 02:15 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


Saka harimau > Saka singa
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
pinkfoxlulu
post Jul 12 2011, 02:17 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 76

Joined: Jul 2008



http://sokerleaks.blogspot.com/2010/12/pre...-vs-bolton.html
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:17 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:15 AM)
Saka harimau > Saka singa
*
Tora si Harimau Jadian laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 02:19 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 02:17 AM)
Tora si Harimau Jadian  laugh.gif
*
Pakai saka rimau abang hack pun dah cukup kot laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
mypetridish
post Jul 12 2011, 02:19 AM


Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,313

Joined: Jan 2006
when is the match taking place?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
pinkfoxlulu
post Jul 12 2011, 02:20 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 76

Joined: Jul 2008




User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 02:21 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(mypetridish @ Jul 12 2011, 02:19 AM)
when is the match taking place?
*
23 julai
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Silver Wind
post Jul 12 2011, 02:22 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Oct 2009


QUOTE(PedoChan @ Jul 12 2011, 01:23 AM)
eh wait i tot tiger and lion are from the same species
only one is male and the other one is female
*
user posted image
liez is your sifu?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
johnkia
post Jul 12 2011, 02:23 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 157

Joined: Apr 2009


first leg 1-1, second leg 2-0 malaysia mnang
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hack3line
post Jul 12 2011, 02:24 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 20

Joined: Jul 2009
From: MALAYSIA maksudnya Tanah Melayu dalam bahasa latin


QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:15 AM)
Saka harimau > Saka singa
*
hari tu aku dapat mimpi lagi.. kali ni mengenai kawan rumah aku.

hari tu dia balik kampung.. lepas dia balik semula ke rumah,
aku tanya satu persatu seperti apa yang aku nampak dalam mimpi aku..
yang hairannya semua yang dia kata seakan sama petandanya yang aku nampak dalam mimpi aku..

aku cuma tak beritahu kesudahannya kepada dia.. suatu hari nanti dia akan mati atau sakit teruk di atas katil dengan ada banyak darah di atas katilnya, dan ada seorang perempuan (yang aku rasa ada pertalian darah atau orang yang amat dekat dengannya) meratapinya di tepi katilnya.

aku dah nasihatkan dia jangan minum benda manis2 lawan nafsu untuk halang alamat / petanda yang aku nampak dalam mimpi aku dari jadi kenyataan, apa yang aku nampak dalam mimpi aku amat mengerikan.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Styrroyds
post Jul 12 2011, 02:25 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 34

Joined: Nov 2009
in natural terms, a tiger pwns a lion anytime. kalau nak lebih sengit, pit up tigress vs lioness.

but f*ck that, Malaysia FTW! nice pic, TS!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hellriser
post Jul 12 2011, 02:25 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 73

Joined: Jan 2006


nice pic.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tiger I
post Jul 12 2011, 02:27 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 135

Joined: Mar 2010
From: time after time



Panthera tigris jacksoni vs Panthera leo spp.
Comparatively a tiger would win over a lion.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:27 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(hack3line @ Jul 12 2011, 02:24 AM)
hari tu aku dapat mimpi lagi.. kali ni mengenai kawan rumah aku.

hari tu dia balik kampung.. lepas dia balik semula ke rumah,
aku tanya satu persatu seperti apa yang aku nampak dalam mimpi aku..
yang hairannya semua yang dia kata seakan sama petandanya yang aku nampak dalam mimpi aku..

aku cuma tak beritahu kesudahannya kepada dia.. suatu hari nanti dia akan mati atau sakit teruk di atas katil dengan ada banyak darah di atas katilnya, dan ada seorang perempuan (yang aku rasa ada pertalian darah atau orang yang amat dekat dengannya) meratapinya di tepi katilnya.

aku dah nasihatkan dia jangan minum benda manis2 lawan nafsu untuk halang alamat / petanda yang aku nampak dalam mimpi aku dari jadi kenyataan, apa yang aku nampak dalam mimpi aku amat mengerikan.
*
ah..nightmare la aku lepas ni sweat.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 02:28 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


Dah mula dah.....
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 02:29 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(hack3line @ Jul 12 2011, 02:24 AM)
hari tu aku dapat mimpi lagi.. kali ni mengenai kawan rumah aku.

hari tu dia balik kampung.. lepas dia balik semula ke rumah,
aku tanya satu persatu seperti apa yang aku nampak dalam mimpi aku..
yang hairannya semua yang dia kata seakan sama petandanya yang aku nampak dalam mimpi aku..

aku cuma tak beritahu kesudahannya kepada dia.. suatu hari nanti dia akan mati atau sakit teruk di atas katil dengan ada banyak darah di atas katilnya, dan ada seorang perempuan (yang aku rasa ada pertalian darah atau orang yang amat dekat dengannya) meratapinya di tepi katilnya.

aku dah nasihatkan dia jangan minum benda manis2 lawan nafsu untuk halang alamat / petanda yang aku nampak dalam mimpi aku dari jadi kenyataan, apa yang aku nampak dalam mimpi aku amat mengerikan.
*
pehhhhhhhhh

kali ni ko jalan kaki dari mana sampai mana pulak?

kalu sampai sarawak jgn lupa bgtau

This post has been edited by deanmalenko: Jul 12 2011, 02:29 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:30 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



thread ke arah cerita <insert horrifying storytelling title here>
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:31 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 02:29 AM)
pehhhhhhhhh

kali ni ko jalan kaki dari mana sampai mana pulak?

kalu sampai sarawak jgn lupa bgtau
*
pergh!! jalan kaki sampai Sarawak..dasyat whore!! ada ilmu berjalan atas air laugh.gif laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 02:33 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:15 AM)
Saka harimau > Saka singa
*

QUOTE(hack3line @ Jul 12 2011, 02:24 AM)
hari tu aku dapat mimpi lagi.. kali ni mengenai kawan rumah aku.

hari tu dia balik kampung.. lepas dia balik semula ke rumah,
aku tanya satu persatu seperti apa yang aku nampak dalam mimpi aku..
yang hairannya semua yang dia kata seakan sama petandanya yang aku nampak dalam mimpi aku..

aku cuma tak beritahu kesudahannya kepada dia.. suatu hari nanti dia akan mati atau sakit teruk di atas katil dengan ada banyak darah di atas katilnya, dan ada seorang perempuan (yang aku rasa ada pertalian darah atau orang yang amat dekat dengannya) meratapinya di tepi katilnya.

aku dah nasihatkan dia jangan minum benda manis2 lawan nafsu untuk halang alamat / petanda yang aku nampak dalam mimpi aku dari jadi kenyataan, apa yang aku nampak dalam mimpi aku amat mengerikan.
*

QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:28 AM)
Dah mula dah.....
*
ko la ni stationmonkey... len kali jgn sebut pasal saka2 ni... kalu tak camni la jadinya..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 02:34 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


QUOTE(danny_sp15 @ Jul 12 2011, 02:33 AM)
ko la ni stationmonkey... len kali jgn sebut pasal saka2 ni... kalu tak camni la jadinya..
*
Ok la ok la aku sori
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
PedoChan
post Jul 12 2011, 02:38 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Apr 2009
From: Lazy Town ♥♥


QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 02:31 AM)
pergh!! jalan kaki sampai Sarawak..dasyat whore!! ada ilmu berjalan atas air  laugh.gif  laugh.gif
*
jangan main2 dgn saka harimau hackline ni..saka dia special punya, hasil penat lelah hari2 leveling sampai dapat hikmat berjalan atas air
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:39 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(PedoChan @ Jul 12 2011, 02:38 AM)
jangan main2 dgn saka harimau hackline ni..saka dia special punya, hasil penat lelah hari2 leveling sampai dapat hikmat berjalan atas air
*
notworthy.gif notworthy.gif notworthy.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 02:40 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


QUOTE(PedoChan @ Jul 12 2011, 01:23 AM)
eh wait i tot tiger and lion are from the same species
only one is male and the other one is female
*

memang tak sama bang.
singa = lion / lioness
harimau = tiger / tigress
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tiger I
post Jul 12 2011, 02:41 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 135

Joined: Mar 2010
From: time after time



janganlah marah dia sad.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 02:42 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:34 AM)
Ok la ok la aku sori
*

takpe.. aku gurau je..
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
PedoChan
post Jul 12 2011, 02:42 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Apr 2009
From: Lazy Town ♥♥


summerfag detected
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 02:43 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


QUOTE(Tiger I @ Jul 12 2011, 02:41 AM)
janganlah marah dia sad.gif
*
xpe saya still sayang hack3line laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tiger I
post Jul 12 2011, 02:46 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 135

Joined: Mar 2010
From: time after time



hack walaupun high layan weed, at least dia byk teori konspirasi yang kewl, saya pun sayang dia
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hack3line
post Jul 12 2011, 02:48 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 20

Joined: Jul 2009
From: MALAYSIA maksudnya Tanah Melayu dalam bahasa latin


QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:28 AM)
Dah mula dah.....
*
aku dapat mimpi

suatu hari nanti dia akan sakit teruk, terlantar di atas katil lepas dia minum sesuatu (firasat aku kuat kata benda yang amat manis),
sebab benda yang basah di atas katil dia adalah darah berwarna merah.. aku dulu masa kecil pernah minum air manis dekat 3 liter kot,
pastu tahan kencing sejam... balik rumah bila kencing.. warna merah macam darah dan amat pedih.. sweat.gif

... silap aku la juga kot tidur masa siang.. sweat.gif

bila dia balik rumah, aku test dia.. sembang dengan dia nak tengok betul ke tidak apa yang aku alami dalam mimpi tu betul ke tidak..
terkejut gak, bila aku tanya kau masa balik kampung ada tak banyak minum benda manis.. dia kata dia p makan kenduri, minuman mesti la manis2.

... aku dah mula berpeluh dah. sweat.gif

pastu aku tanya dia lagi, ahli keluarga kau dari perempuan ada tak yang sakit? dia kata emak dia sakit kencing manis.. sakit keturunan.
(dalam mimpi aku nampak seorang perempuan yang aku dapat rasakan ikatan kekeluargaan amat kuat dengan dia.. dia tengah menangis tepi katil dia)

lagi la aku berpeluh.. sweat.gif

pastu aku kata ingin tahu lagi pasal ahli keluarga dia.. rasa macam ada gangguan je..
baru la dia buka cerita kata ahli keluarga atas dia dari negeri sembilan juga (sebelah perempuan)..
dan memang ada sejarah saka.. dia kata bila emak dia nampak "sesuatu", emak dia akan jatuh sakit..
sebab tu dia kata, dia kena balik lawat emak dia tiap2 bulan atau tiap2 minggu risau dengan emak dia.

aku bertambah-tambah berpeluh. sweat.gif

lepas tu aku tanya pada dia, kau ada perasaan ke suka sangat minum air manis??
dia kata ya, entah la dia kata kadang2 rasa nak sangat minum air manis.. dia kata tak tau kenapa.

aku dah mula risau.. nampak macam ada gangguan je.. pastu aku kata pada dia, kena tahan nafsu jangan minum sangat air manis,
sekali-sekala tak apa la.. tapi aku ingat dia fikir aku melawak masa tu.

This post has been edited by hack3line: Jul 12 2011, 02:51 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:49 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



» Click to show Spoiler - click again to hide... «



hikayat salju abam weed.jpg

This post has been edited by miewan92: Jul 12 2011, 02:51 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 02:50 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


makin teruk la pulak...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hellriser
post Jul 12 2011, 02:51 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 73

Joined: Jan 2006


cam seronok je drama ni
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Silver Wind
post Jul 12 2011, 02:52 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Oct 2009


saya telah berjaya merangsang diri saya sehingga inzal dengan penuh khusyuk dengan cerita abang hack3line. Teima kasih abang.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:52 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



hack3line..moar drama plez..tengah boring nih..haha

This post has been edited by miewan92: Jul 12 2011, 02:53 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 02:53 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


Uishh... seramnya cerita hack..
Takut dah ni. Nak pi tido la.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:55 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:53 AM)
Uishh... seramnya cerita hack..
Takut dah ni. Nak pi tido la.
*
baca doa sebelum tido yer..nanti ade yang meneman anda sedang beradu di kamar brows.gif brows.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 02:56 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




buang la saka ko tu hek,pasnih takde mimpi2 dah
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 02:56 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 02:55 AM)
baca doa sebelum tido yer..nanti ade yang meneman anda sedang beradu di kamar brows.gif  brows.gif
*
YERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!! mad.gif cry.gif sad.gif
But okay.jpg

This post has been edited by StationMonkey: Jul 12 2011, 02:57 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 02:58 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 02:56 AM)
buang la saka ko tu hek,pasnih takde mimpi2 dah
*
kalo din kene kaco saka..cara yang dia akan halau dengan mengatakan

» Click to show Spoiler - click again to hide... «


kepada saka itu../serious laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:01 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 02:58 AM)
kalo din kene kaco saka..cara yang dia akan halau dengan mengatakan

» Click to show Spoiler - click again to hide... «


kepada saka itu../serious  laugh.gif
*
member aku ada ,bapak dia kasik

dia leh nampak,orang len takleh

hebat wo,kalau ada org ada niat jahat smua,smua leh tahu
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hariz.zaki
post Jul 12 2011, 03:01 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 7

Joined: May 2011


I thought this was a football thread. Turned out some digimon stuff.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:02 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:01 AM)
member aku ada ,bapak dia kasik

dia leh nampak,orang len takleh

hebat wo,kalau ada org ada niat jahat smua,smua leh tahu
*
orang lain nampak..sah pengsan.. nod.gif inb4..in Islam haroomm wor bela saka..but if da keturunan..kenela deal with it unsure.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 03:02 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:01 AM)
member aku ada ,bapak dia kasik

dia leh nampak,orang len takleh

hebat wo,kalau ada org ada niat jahat smua,smua leh tahu
*
Mak aku pun ada tempias saka. Dia nak dekat dgn mak aku, tapi x dapat. So dekat2 je.
Ni kadang2 kat umah aku tgh2 malam dengar orang main guli kat tingkat atas...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:04 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(hariz.zaki @ Jul 12 2011, 03:01 AM)
I thought this was a football thread. Turned out some digimon stuff.
*
user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:04 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 03:02 AM)
Mak aku pun ada tempias saka. Dia nak dekat dgn mak aku, tapi x dapat. So dekat2 je.
Ni kadang2 kat umah aku tgh2 malam dengar orang main guli kat tingkat atas...
*
ah sudah..main guli ke main congkak?? brows.gif brows.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:05 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 03:02 AM)
orang lain nampak..sah pengsan..  nod.gif inb4..in Islam haroomm wor bela saka..but if da keturunan..kenela deal with it  unsure.gif
*
macam hek keturunan la tuh

QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 03:02 AM)
Mak aku pun ada tempias saka. Dia nak dekat dgn mak aku, tapi x dapat. So dekat2 je.
Ni kadang2 kat umah aku tgh2 malam dengar orang main guli kat tingkat atas...
*
huyoo siap leh main guli lagi tu

msti saka budak lagi tu,kalu dia besar dia main benda lain
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hack3line
post Jul 12 2011, 03:05 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 20

Joined: Jul 2009
From: MALAYSIA maksudnya Tanah Melayu dalam bahasa latin


QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 02:53 AM)
Uishh... seramnya cerita hack..
Takut dah ni. Nak pi tido la.
*
lepas aku dapat mimpi tu, selang beberapa minggu lepas tu dia kata kena balik kampung ada appointment dengan doktor gigi..

aku tanya kenapa pula?? dia kata gigi dia sensitif.

lepas balik rumah, aku tanya dia.. apa doktor gigi kata.. doktor gigi kata kena pantang dulu minum benda2 manis seminggu.

peluh gila aku.. sweat.gif sweat.gif sweat.gif apa yang aku nampak dalam mimpi aku, jadi pula lepas tu.

.. aku tengok kat tangan dia, pada jari dia, memang ada tanda2, ada masalah organ dalaman. sweat.gif

antara tanda seorang itu ada masalah organ dalaman ialah korang tengok mata dia..
kalau bahagian di bahagian putih tu nampak seakan-akan nak jadi warna kuning.. memang ada la tu masalah.

tanda lain ialah korang tengok jari orang tu, kalau nampak ada tanda putih yang pelik (bukan warna putih kuku)..
itu pun ada tanda masalah organ dalaman, bila ada tanda2 tu.. memang korang kena jaga makan minum korang supaya organ dalaman tu cepat sembuh dengan sendirinya.. tapi yang paling terbaik jumpa doktor, orang yang lebih pakar minta nasihat.

This post has been edited by hack3line: Jul 12 2011, 03:07 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tiger I
post Jul 12 2011, 03:07 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 135

Joined: Mar 2010
From: time after time



QUOTE(hack3line @ Jul 12 2011, 02:48 AM)
» Click to show Spoiler - click again to hide... «

FFFUUUUU high sweat.gif

User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 03:08 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 03:04 AM)
ah sudah..main guli ke main congkak?? brows.gif  brows.gif
*
Guli.. bunyi guli tu berguling atas lantai.. tgh2 malam, macam orang tgh main

QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:05 AM)
macam hek keturunan la tuh
huyoo siap leh main guli lagi tu

msti saka budak lagi tu,kalu dia besar dia main benda lain
*
Xtau lah, tapi time dulu2 tu ada bunyi orang berdengkur kat luar tingkap, padahal kat luar tingkap tu pokok.
Kasut tumit berjalan tgh malam la, ketuk tingkap la, bunyi tong gas jatuh dari tingkat 3 la
Tapi skarang lepas berubat dah ok sikit, cuma bunyi guli je yang tinggal.













Eh wtf am i doing, malam2 nak high laik this, choyy chooyyyyy!
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tiger I
post Jul 12 2011, 03:10 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 135

Joined: Mar 2010
From: time after time



manis, guli, congkak, digimon...
Thread purpose
---------->
Thread content
<---------
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:10 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(hack3line @ Jul 12 2011, 03:05 AM)
lepas aku dapat mimpi tu, selang beberapa minggu lepas tu dia kata kena balik kampung ada appointment dengan doktor gigi..

aku tanya kenapa pula?? dia kata gigi dia sensitif.

lepas balik rumah, aku tanya dia.. apa doktor gigi kata.. doktor gigi kata kena pantang dulu minum benda2 manis seminggu.

peluh gila aku.. sweat.gif  sweat.gif  sweat.gif apa yang aku nampak dalam mimpi aku, jadi pula lepas tu.

.. aku tengok kat tangan dia, pada jari dia, memang ada tanda2, ada masalah organ dalaman.  sweat.gif

antara tanda seorang itu ada masalah organ dalaman ialah korang tengok mata dia..
kalau bahagian di bahagian putih tu nampak seakan-akan nak jadi warna kuning.. memang ada la tu masalah.

tanda lain ialah korang tengok jari orang tu, kalau nampak ada tanda putih yang pelik (bukan warna putih kuku)..
itu pun ada tanda masalah organ dalaman, bila ada tanda2 tu.. memang korang kena jaga makan minum korang supaya organ dalaman tu cepat sembuh dengan sendirinya.. tapi yang paling terbaik jumpa doktor, orang yang lebih pakar minta nasihat.
*
haha..moar story hek..lama gak tunggu ko taip..hehehe tongue.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:11 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(Tiger I @ Jul 12 2011, 03:10 AM)
manis, guli, congkak, digimon...
Thread purpose
---------->
Thread content
<---------
*
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 03:11 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


QUOTE(hack3line @ Jul 12 2011, 03:05 AM)
lepas aku dapat mimpi tu, selang beberapa minggu lepas tu dia kata kena balik kampung ada appointment dengan doktor gigi..

aku tanya kenapa pula?? dia kata gigi dia sensitif.

lepas balik rumah, aku tanya dia.. apa doktor gigi kata.. doktor gigi kata kena pantang dulu minum benda2 manis seminggu.

peluh gila aku.. sweat.gif  sweat.gif  sweat.gif apa yang aku nampak dalam mimpi aku, jadi pula lepas tu.

.. aku tengok kat tangan dia, pada jari dia, memang ada tanda2, ada masalah organ dalaman.  sweat.gif

antara tanda seorang itu ada masalah organ dalaman ialah korang tengok mata dia..
kalau bahagian di bahagian putih tu nampak seakan-akan nak jadi warna kuning.. memang ada la tu masalah.

tanda lain ialah korang tengok jari orang tu, kalau nampak ada tanda putih yang pelik (bukan warna putih kuku)..
itu pun ada tanda masalah organ dalaman, bila ada tanda2 tu.. memang korang kena jaga makan minum korang supaya organ dalaman tu cepat sembuh dengan sendirinya.. tapi yang paling terbaik jumpa doktor, orang yang lebih pakar minta nasihat.
*

mata kuning tu jaundice, masalah hati (liver). kuku putih tu leukonychia, bnyk sebab (contoh: jangkitan, keracunan, etc).
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:12 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 03:08 AM)
Guli.. bunyi guli tu berguling atas lantai.. tgh2 malam, macam orang tgh main
Xtau lah, tapi time dulu2 tu ada bunyi orang berdengkur kat luar tingkap, padahal kat luar tingkap tu pokok.
Kasut tumit berjalan tgh malam la, ketuk tingkap la, bunyi tong gas jatuh dari tingkat 3 la
Tapi skarang lepas berubat dah ok sikit, cuma bunyi guli je yang tinggal.
Eh wtf am i doing, malam2 nak high laik this, choyy chooyyyyy!
*
tempat tu keras kuttttt

org ada saka ni slalunya dia je dapat gangguan,org len tak,macam member aku dia leh tengok orang kat langit,banyak katanya

kot lah........

tapi gara2 benda tu,dari dia gemok,terus kurus kering,dasyat wooo
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:13 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(Tiger I @ Jul 12 2011, 03:10 AM)
manis, guli, congkak, digimon...
Thread purpose
---------->
Thread content
<---------
*
rilek la bang acaiiiii
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:13 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:05 AM)
msti saka budak lagi tu,kalu dia besar dia main benda lain
*
main apa tu din?? brows.gif brows.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hellriser
post Jul 12 2011, 03:15 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 73

Joined: Jan 2006


saka dewasa bunyi uhhh ahhh uhh ahhh? kreok kreok katil gegar
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:15 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 03:13 AM)
main apa tu din??  brows.gif  brows.gif
*
QUOTE(hellriser @ Jul 12 2011, 03:15 AM)
saka dewasa bunyi uhhh ahhh uhh ahhh? kreok kreok katil gegar
*
icon_idea.gif icon_idea.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tiger I
post Jul 12 2011, 03:15 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 135

Joined: Mar 2010
From: time after time



QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:13 AM)
rilek la bang acaiiiii
*
aku rilek je din, tapi hack kalau buat thread selalunya derailed. kagum aku laugh.gif
btw saka pun ada stage mcm manusia ke ie budak2 remaja dewasa. sekadar bertanya ingin berkongsi pendapat kalian
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
syazwan
post Jul 12 2011, 03:16 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 111

Joined: Nov 2004
From: Shah Alam, Malaysia


baru nak acah2 semangat tapi bila hack dah start weed dia aku malas nak layan dah

/kolos plox
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:17 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



saka pon enjoince atas katil gak?? ngan sapa?? kah3.. laugh.gif laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
StationMonkey
post Jul 12 2011, 03:19 AM


New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 11

Joined: Sep 2009
From: Border of Fantasy


Aku xtau pulak saka suka main atas katil, but jin asyik boleh la.
X silap aku sampai mengandung perempuan tu dibuatnya, sampai beranak pinak.








/tengok Expose Mistik kat Astro hihi.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:20 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 03:19 AM)
Aku xtau pulak saka suka main atas katil, but jin asyik boleh la.
X silap aku sampai mengandung perempuan tu dibuatnya, sampai beranak pinak.
/tengok Expose Mistik kat Astro hihi.
*
brows.gif brows.gif brows.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:20 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(Tiger I @ Jul 12 2011, 03:15 AM)
aku rilek je din, tapi hack kalau buat thread selalunya derailed. kagum aku laugh.gif
btw saka pun ada stage mcm manusia ke ie budak2 remaja dewasa. sekadar bertanya ingin berkongsi pendapat kalian
*
ada laaaa

macam yang rendah panggil genin,up ckit chunnin,up lagi,jonin
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hellriser
post Jul 12 2011, 03:22 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 73

Joined: Jan 2006


lol..sakakage ada?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:22 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(StationMonkey @ Jul 12 2011, 03:19 AM)
Aku xtau pulak saka suka main atas katil, but jin asyik boleh la.
X silap aku sampai mengandung perempuan tu dibuatnya, sampai beranak pinak.
/tengok Expose Mistik kat Astro hihi.
*
hahaha

aku aritu tengok jugak,pakcik tolak hujan

smpai ke luar negara org pggil dia
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:22 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:20 AM)
ada laaaa
macam yang rendah panggil genin,up ckit chunnin,up lagi,jonin
*
lorh..nama stage pon ade.. sweat.gif wadahal laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:23 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(hellriser @ Jul 12 2011, 03:22 AM)
lol..sakakage ada?
*
ada,anbu semua ada
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tiger I
post Jul 12 2011, 03:23 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 135

Joined: Mar 2010
From: time after time



QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:20 AM)
ada laaaa

macam yang rendah panggil genin,up ckit chunnin,up lagi,jonin
*
siot ko din sweat.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Silver Wind
post Jul 12 2011, 03:26 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Oct 2009


Ahhh lega, dupe dah kena invi
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:26 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(Silver Wind @ Jul 12 2011, 03:26 AM)
Ahhh lega, dupe dah kena invi
*
kah3.. laugh.gif laugh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 03:27 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


QUOTE(Silver Wind @ Jul 12 2011, 03:26 AM)
Ahhh lega, dupe dah kena invi
*

anda selamat?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Silver Wind
post Jul 12 2011, 03:28 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Oct 2009


Still 0%
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
tauhu
post Jul 12 2011, 03:29 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 51

Joined: Jun 2010
apeketahianini....
harimau vs singa == saka?..
ok...
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 03:29 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


good good. i wonder how bara bara api is doing.. hmm.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
deanmalenko
post Jul 12 2011, 03:30 AM


Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 341

Joined: Aug 2009
From: Land of Headhunter




QUOTE(Silver Wind @ Jul 12 2011, 03:28 AM)
Still 0%
*
i go report ur main id lah k

puppeto4
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:30 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(danny_sp15 @ Jul 12 2011, 03:29 AM)
good good. i wonder how bara bara api is doing.. hmm.gif
*
wai?? hmm.gif oh wait shocking.gif

This post has been edited by miewan92: Jul 12 2011, 03:30 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
pinkfoxlulu
post Jul 12 2011, 03:31 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 76

Joined: Jul 2008



cesc dtg ker tak?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
danny_sp15
post Jul 12 2011, 03:32 AM


==============
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,388

Joined: Dec 2007
From: Canterlot


QUOTE(miewan92 @ Jul 12 2011, 03:30 AM)
wai?? hmm.gif  oh wait  shocking.gif
*

eh, u didnt saw his post ka?

-eh, looks like he's still around. hmm.gif

This post has been edited by danny_sp15: Jul 12 2011, 03:33 AM
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Silver Wind
post Jul 12 2011, 03:32 AM


New Member
*
Group: New Member
Posts: 0

Joined: Oct 2009


QUOTE(deanmalenko @ Jul 12 2011, 03:30 AM)
i go report ur main id lah k

puppeto4
*
Too late brows.gif

user posted image

Fucuukk I still rage still can't figure who bump that thread
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
hellriser
post Jul 12 2011, 03:32 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 73

Joined: Jan 2006


LOL..sesat?
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
pinkfoxlulu
post Jul 12 2011, 03:34 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 76

Joined: Jul 2008



user posted image
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
miewan92
post Jul 12 2011, 03:35 AM


Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 193

Joined: Feb 2011
From: Northern



QUOTE(Silver Wind @ Jul 12 2011, 03:32 AM)
Too late  brows.gif

user posted image

Fucuukk I still rage still can't figure who bump that thread
*
kah3 laugh.gif laugh.gif din nak report..but doh.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Bump TopicReply to this topicTopic OptionsStart new topic
 

Switch to:
| Lo-Fi Version
0.1261sec    1.07    6 queries    GZIP Disabled
Time is now: 20th April 2014 - 08:41 AM