QUOTE(Marblecakes @ Jul 5 2011, 06:29 PM)
actually i just like to keep a low profile. its difficult being a female forumer. last time i posted in that awful kopitiam place people keep telling me to post tits or gtfo
im just a shy 18 year old girl. i play bc2 because my brother introduced it to me. but im not that good 
QUOTE(codenamew @ Jul 5 2011, 09:37 PM)
wow.girl also got play bc2 huh.haha. i just installed mine.got from steam summer sales. but im very poor at it. any idea how to improve a?haha
u just need a time to practice it.move/attacking in squad and you will enjoice
//btw, today ayam really disappointed.
got free time to play but always stupiak game crashed.
rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!rejoin- server queue, playing 15min, crashed!!
Jul 5 2011, 10:13 PM

0.0446sec
0.89
7 queries
GZIP Disabled