QUOTE
Kepada Encik ,
Terima kasih di atas e-mel anda kepada TM. Kami memohon maaf di atas kelewatan membalas e-mel ini.
Merujuk kepada maklumbalas anda mengenai capaian kelajuan Internet, setelah membuat semakan, didapati bahawa capaian Internet anda telah menepati kriteria yang telah ditetapkan (kelajuan dalam lingkungan 80% dari 1Mbps dan 'latency' <85ms untuk laman web tempatan). Oleh yang demikian, anda diminta untuk merujuk kepada kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak TM di pautan berikut untuk makluman lanjut:
http://www.streamyx.com/customer_care/cust...ir_usage_policy
Sekali lagi kami ingin memohon maaf sekiranya penjelasan berkenaan tidak dapat menyelesaikan kesulitan yang anda alami ketika ini. Untuk pengetahuan anda, kami sentiasa cuba memperbaiki mutu perkhidmatan dan kami amat berterima kasih di atas maklumbalas daripada pihak anda. Kami juga ingin mengambil peluang ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa sebagai pelanggan kami, segala kepentingan pelanggan merupakan keutamaan bagi pihak kami.
Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau maklumbalas, sila e-mel kami di help@tm.com.my.
Anda juga boleh menghubungi TM di talian 100 dan pilih 2 untuk ?Perkhidmatan Internet? untuk bantuan lanjut.
Kami amat menghargai maklumbalas anda dan akan terus berusaha untuk mempertingkatkan lagi kualiti perkhidmatan kami.
Yang benar,
Ahmad Farid
Customer Care Support, Internet Services,
Customer Service Management,
TM Retail.
www.tm.com.my
Terima kasih di atas e-mel anda kepada TM. Kami memohon maaf di atas kelewatan membalas e-mel ini.
Merujuk kepada maklumbalas anda mengenai capaian kelajuan Internet, setelah membuat semakan, didapati bahawa capaian Internet anda telah menepati kriteria yang telah ditetapkan (kelajuan dalam lingkungan 80% dari 1Mbps dan 'latency' <85ms untuk laman web tempatan). Oleh yang demikian, anda diminta untuk merujuk kepada kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak TM di pautan berikut untuk makluman lanjut:
http://www.streamyx.com/customer_care/cust...ir_usage_policy
Sekali lagi kami ingin memohon maaf sekiranya penjelasan berkenaan tidak dapat menyelesaikan kesulitan yang anda alami ketika ini. Untuk pengetahuan anda, kami sentiasa cuba memperbaiki mutu perkhidmatan dan kami amat berterima kasih di atas maklumbalas daripada pihak anda. Kami juga ingin mengambil peluang ini untuk memaklumkan kepada anda bahawa sebagai pelanggan kami, segala kepentingan pelanggan merupakan keutamaan bagi pihak kami.
Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau maklumbalas, sila e-mel kami di help@tm.com.my.
Anda juga boleh menghubungi TM di talian 100 dan pilih 2 untuk ?Perkhidmatan Internet? untuk bantuan lanjut.
Kami amat menghargai maklumbalas anda dan akan terus berusaha untuk mempertingkatkan lagi kualiti perkhidmatan kami.
Yang benar,
Ahmad Farid
Customer Care Support, Internet Services,
Customer Service Management,
TM Retail.
www.tm.com.my
Nov 30 2009, 09:05 PM
Quote
0.0162sec
0.64
7 queries
GZIP Disabled