Outline ·
[ Standard ] ·
Linear+
●●~Extreme Screamyx Slowdowns V6~●●, !♥Oh we "love" streamyx!♥
|
honamd77
|
Dec 13 2009, 02:05 AM
|
|
my inertet break down last 3 day.. reset done,new setup done,direct connect done but all fail. tech come my house twice to fix prob also cannot.i so weird what happen..deMM my connections like cookies,Kejab Ada..Kejab Hilang  Added on December 13, 2009, 2:18 amKuantan..Pahang This post has been edited by honamd77: Dec 13 2009, 02:31 AM
|
|
|
|
|
|
honamd77
|
Dec 14 2009, 09:47 AM
|
|
what best/suite to 1mbpS ?
|
|
|
|
|
|
honamd77
|
Dec 18 2009, 07:11 PM
|
|
2week edi my LOVE tenet break down wondering tm tech did not get what the he** hapen
my prob is..on9 then dc.on9 then dc..deMM as tm do now just call me to close report..
oh GOD..how many day to solve my tenet prob..
This post has been edited by honamd77: Dec 18 2009, 07:13 PM
|
|
|
|
|
|
honamd77
|
Dec 20 2009, 06:34 PM
|
|
my 60.48.xx.xx - thats normal ? me from kuantan..
|
|
|
|
|
|
honamd77
|
Dec 22 2009, 11:38 PM
|
|
huhu..dgr cite aku lak pasal shitmix 3 mggu on9 asek dc.cecah ratus kali. mlm ni br nmpk ok sket..no dc tp prob lain lak dtg.upload lak ERROR. tak dpt terus.WTH?.oh GOD !!! try call 100 tp BUSY.aduhai,malangnye nasib..
|
|
|
|
|
|
honamd77
|
Dec 23 2009, 07:56 PM
|
|
» Click to show Spoiler - click again to hide... « Report : 1-5332486012
sila tengok report saya.sudah tahu masalahnya?. bagus!.so,berapa lama lagi saya kena tunggu?. sebulan?.setahun?.aduhai..apa ni?.betul-betul membazirkan masa,tenaga dan wang saya.untuk pengetahuan,saya langgan internet bukannya percuma.semua berbayar!!!.tapi hasilnya,tengoklah sendiri.sangat-sangat menyakitkan hati !!!
harap dapat penyelesaian segera dari Tuan/Puan.
sekian,terima kasih..
akhirnya..kesabaran dah sampai tahap limit !!! melampau betul ler This post has been edited by honamd77: Dec 23 2009, 07:58 PM
|
|
|
|
|
|
honamd77
|
Dec 24 2009, 03:24 PM
|
|
» Click to show Spoiler - click again to hide... «
Kepada Farin Ali,
Terima kasih diatas e-mel anda kepada TM.
Merujuk kepada e-mel anda bertarikh 23hb Disember 2009 mengenai masalah internet, kami kesal terhadap masalah penyambungan Internet yang sedang anda alami. Adalah dimaklumkan kami telah mengajukan kes anda kepada Unit Teknikal kami untuk siasatan lanjut.
Nombor rujukan laporan anda ialah 1-5332486012 dan kini dalam status siasatan oleh pihak Teknikal. Kami telah memaklumkan kepada mereka untuk mempercepatkan proses siasatan tersebut dan anda akan dihubungi untuk sebarang bantuan selanjutnya. Diharap anda dapat bersabar sehingga masalah ini dapat diselesaikan.
Untuk sebarang pertanyaan lanjut atau maklumbalas, sila e-mel kami di help@tm.com.my . Anda juga boleh menghubungi TM di talian 100 dan pilih "Perkhidmatan Internet" untuk bantuan lanjut.
Kami amat menghargai maklumbalas anda dan akan terus berusaha untuk mempertingkatkan lagi kualiti perkhidmatan kami.
Yang benar,
Wan Muhammad Jihan Customer Care Support, Internet Services Customer Service Management, TM Retail.
www.tm.com.my
(ICOMS#9472365-669398)
harap2nya adalah perubahan
|
|
|
|
|