Welcome Guest ( Log In | Register )

Bump TopicReply to this topicRSS feed Start new topic Start Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Suami bagai gila seks

hanieyf
post Aug 2 2009, 10:20 AM, updated 9y ago

X-alienware m17x soldiers
******
Group: Senior Member
Posts: 1,698

Joined: Feb 2007
From: selangor,kota bharu



Suami bagai gila seks

SOALAN

SAYA wanita berumur 27 tahun, sudah empat tahun berkahwin dan ada anak perempuan berumur tiga tahun. Saya dan suami berkahwin selepas tujuh tahun menyulam cinta. Dia suami yang baik dan penyayang.


Bagaimanapun, ketika hamil hidup saya mula tertekan selepas dapat tahu suami gemar beronani. Apabila dia menonton filem Hindustan wanita menari dan pakai pakaian seksi, dia beronani sehingga klimaks.

Dia ingat saya tidak tahu. Sebenarnya saya tahu tapi mendiamkan diri kerana tidak mahu dia malu. Namun, saya akhirnya hilang sabar apabila dia masih teruskan tabiat itu di belakang saya.

Lama kelamaan perangai gila seks suami saya makin parah. Satu hari Allah sengaja nak tunjukkan pada saya. Suami sangka saya tidur ketika dia asyik menonton cerita Hindustan di televisyen.

Saya lihat dia menyentuh kaca televisyen yang ketika itu menayang dada perempuan menari. Malah, dia juga menjilat dada perempuan dalam kaca televisyen itu.

Hancur luluh hati melihat suami bersikap gila seks begitu. Ketika itu umur anak kami setahun. Saya menasihatinya cara baik, tapi dia hanya diam dan senyum.

Di belakang saya, dia masih melakukan perbuatan memalukan itu. Ketika anak berumur dua tahun, saya ulangi nasihat kepadanya dan memberitahu perbuatannya berdosa, namun dia masih melakukannya.

Kadangkala dia tidak melakukan hubungan kelamin bersama saya sehingga lebih sebulan, tetapi dia puaskan dirinya dengan onani dan berimaginasi mengenai wanita seksi yang ditontonnya dalam televisyen.

Dang Setia, saya tidak sangka mendapat suami gila seks seperti ini. Pernah satu hari dia tinggalkan saya di rumah kawan pada waktu malam dan pulang ke rumah.

Ketika itu adik perempuan saya tinggal dengan saya. Selepas itu adik saya beritahu, suami saya bersikap lain macam dengannya. Tidak mahu perkara buruk berlaku, saya terus hantar adik saya pulang ke kampung.

Ini kerana saya pernah lihat cara suami memandang adik saya dari bawah ke atas penuh bernafsu. Dang Setia, ketika menulis surat ini, tangan saya menggigil dan hati saya hancur. Saya kini berubah menjadi pendiam, tapi suami tak pernah kisah.

Saya bangun malam untuk menunaikan solat tahajud dan berdoa semoga dia berubah. Saya pernah bertanya adakah dia tidak puas bersama saya dan sebab itulah dia suka beronani, tapi dia buat tidak tahu.

Kebelakangan ini dia suka merakam aksi perempuan tidak berbaju untuk disimpan dalam telefon bimbitnya. Mungkin mudah untuk dia beronani di luar rumah tanpa pengetahuan saya.

Saya sudah letih dengan hal ini dan sangat tertekan. Saya masih menghormatinya sebagai suami. Saya sanggup bekerja biarpun sebagai kuli demi meringankan beban suami yang gaji tidak seberapa.

Saya juga beritahu suami, jika ada perempuan lain yang dia suka, kahwinlah. Saya reda jika Allah takdirkan saya hidup bermadu. Namun, saya tidak mahu bercerai kerana tidak rela anak saya hilang kasih sayang ayahnya.

Demi Allah, saya reda biar hati saya menderita asalkan anak bahagia. Saya tidak tahu apakah suami saya mampu berubah, cuma saya harap dia bertaubat sebelum sakaratul maut.

Saya ubah rambut, jaga kesihatan dan berat badan. Saya sentiasa mencantikkan diri dengan alat solek dan melakukan diet senaman, tapi saya rasa seperti sia-sia. Dang Setia, tolonglah saya.

sweat.gif sweat.gif sweat.gif

» Click to show Spoiler - click again to hide... «


This post has been edited by hanieyf: Aug 2 2009, 10:35 AM
mukhlisz
post Aug 2 2009, 10:25 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 373

Joined: Jan 2006


kesian. fapping took cruise control this tiem..
bai1101
post Aug 2 2009, 10:25 AM

I am Pervert
******
Group: Senior Member
Posts: 1,598

Joined: Feb 2008
From: Sg Long/Serdang


indeed her husband need see doctor already.

this is one of kind mental illness... which ppl is facing problem control it own sex need.
laszlo
post Aug 2 2009, 10:28 AM

Have... you met me?
******
Group: Senior Member
Posts: 1,469

Joined: Oct 2007
Mat Onani
Date Masamune
post Aug 2 2009, 10:28 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 371

Joined: Jan 2009
From: Basara
watch hindustan also wanna fap?
Tugang
post Aug 2 2009, 10:29 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 18

Joined: Dec 2006

Saya lihat dia menyentuh kaca televisyen yang ketika itu menayang dada perempuan menari. Malah, dia juga menjilat dada perempuan dalam kaca televisyen itu.

doh.gif gila mia orang doh.gif
adik_1997
post Aug 2 2009, 10:30 AM

New Member
*
Group: Newbie
Posts: 2

Joined: Jan 2009


the wiminz should massacre him.
mukhlisz
post Aug 2 2009, 10:30 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 373

Joined: Jan 2006


sangap betul. jilat tv tengok hindustan yg tak tahan tu.. laugh.gif
Shadow Kun
post Aug 2 2009, 10:31 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 442

Joined: Sep 2008
From: Middle of Nowhere Status: Harvesting
fapfapfap
hanieyf
post Aug 2 2009, 10:32 AM

X-alienware m17x soldiers
******
Group: Senior Member
Posts: 1,698

Joined: Feb 2007
From: selangor,kota bharu



ampun bang
zeist
post Aug 2 2009, 10:32 AM

Mr. Satria
********
Group: Senior Member
Posts: 15,144

Joined: Jan 2003
From: Proton Satria GTi



Ada lubang tak mau, mau melancap.
Witchblade
post Aug 2 2009, 10:35 AM

We are Biker
******
Group: Senior Member
Posts: 1,511

Joined: Jan 2003
From: inside toilet bowl



aii berita ni dah lama kan...aku ada baca minggu lepas..
jovyn
post Aug 2 2009, 10:35 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 309

Joined: Jan 2008
From: Penang


next pedobear incoming~~~
chamelion
post Aug 2 2009, 10:36 AM

Back to Bricking
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,230

Joined: Dec 2004
errr anyone know which dr is good?
hmmm i need to recommend to my friend..
TC_Boy
post Aug 2 2009, 10:38 AM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 259

Joined: Oct 2006


High testosterone guy.
AnythingK
post Aug 2 2009, 10:44 AM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 182

Joined: Jul 2008
Isteri face problem
m4xspeed
post Aug 2 2009, 10:47 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 316

Joined: Oct 2005
From: Soul Society



fapping maniac!!!
andrienne
post Aug 2 2009, 10:51 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 429

Joined: Jul 2006


i learnt a new word - ONANI!
hanieyf
post Aug 2 2009, 10:53 AM

X-alienware m17x soldiers
******
Group: Senior Member
Posts: 1,698

Joined: Feb 2007
From: selangor,kota bharu



QUOTE(andrienne @ Aug 2 2009, 10:51 AM)
i learnt a new word - ONANI!
*
okini u know?
andrienne
post Aug 2 2009, 10:55 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 429

Joined: Jul 2006


QUOTE(hanieyf @ Aug 2 2009, 10:53 AM)
okini u know?
*
no idea rclxm9.gif
NicJolin
post Aug 2 2009, 11:04 AM

Stop monitoring =)
*****
Group: Senior Member
Posts: 992

Joined: Mar 2006
From: Stop monitoring =)
Conclusion : Wife ada face problem
breaker84
post Aug 2 2009, 11:04 AM

\\//\\//\\//\\//
******
Group: Senior Member
Posts: 1,664

Joined: Aug 2008
From: Shah Alam

betul ker citer nih huh??
gila terok.... shocking.gif
soulknight
post Aug 2 2009, 11:09 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 482

Joined: Mar 2007


wow.. a really dahsyat husband.haha.. something went wrong with his head edi.
geforce88
post Aug 2 2009, 11:16 AM

Look at all my stars!!
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,758

Joined: Jun 2009


suami mesti sudah gila atau kena rasuk....
fiqir
post Aug 2 2009, 11:19 AM

BE YOURSELF
*******
Group: Senior Member
Posts: 3,607

Joined: Jan 2006

suami gila sama gambar seksi salman khan.
Lord_sepulchrave
post Aug 2 2009, 11:27 AM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 311

Joined: Jan 2003
From: Sentul



bini dia mesti muka pecah macam tong sampah... hahahaha
toothgnasher
post Aug 2 2009, 11:28 AM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 190

Joined: Nov 2007


isteri mesti membeli push up bra dan memakai sari yg menghairahkan lalu menari ala bollywood untuk memikat suami kembali.
hanieyf
post Aug 2 2009, 11:30 AM

X-alienware m17x soldiers
******
Group: Senior Member
Posts: 1,698

Joined: Feb 2007
From: selangor,kota bharu



QUOTE(toothgnasher @ Aug 2 2009, 11:28 AM)
isteri mesti membeli push up bra dan memakai sari yg menghairahkan lalu menari ala bollywood untuk memikat suami kembali.
*
mesti melakukan suntikan botox supaya muka sentiasa ketat mengalahkan sluar ketat
krizalid88
post Aug 2 2009, 11:36 AM

Enthusiast
*****
Group: Senior Member
Posts: 981

Joined: Feb 2008



kalau suami dia bkk thread2 yg ada gambar seksi kt kopitiam ni mesti dia jilat monitor..
silverwave
post Aug 2 2009, 12:07 PM

Burning desire
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,255

Joined: Apr 2006
From: Subang Jaya


lol at the story. Sounds a little too dramatic.
dy/dx
post Aug 2 2009, 12:11 PM

♥ Tiffany ♥
****
Group: Senior Member
Posts: 540

Joined: May 2009
kecoh perempuan, balik dapur rah

Yuka Yuka
post Aug 2 2009, 12:15 PM

4 stars 4 virgins
****
Group: Senior Member
Posts: 599

Joined: Apr 2008
i thought onani is japanese for vagina. didn't know it's malay for melancap
tkh_1001
post Aug 2 2009, 12:18 PM


*******
Group: Senior Member
Posts: 2,485

Joined: Oct 2007



saya beronani kepada perempuan jepun tidak berbaju di skrin lcd
mukhlisz
post Aug 2 2009, 12:26 PM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 373

Joined: Jan 2006


QUOTE(soulknight @ Aug 2 2009, 11:09 AM)
wow.. a really dahsyat husband.haha.. something went wrong with his head edi.
*

i don't think so. he's still fapping..
zeist
post Aug 2 2009, 12:28 PM

Mr. Satria
********
Group: Senior Member
Posts: 15,144

Joined: Jan 2003
From: Proton Satria GTi



But seriously for a batang to kiss the tv kaca....

Depan mata ada lubang, ada tek tek yang betul TAK NAK, tapi mau melancap. I don't know WTF is wrong with this fella. Otak problem. Lagipun his wife also need it what, bukannye tak bagi.

This post has been edited by zeist: Aug 2 2009, 12:28 PM
fifthtouch
post Aug 2 2009, 12:35 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 33

Joined: May 2009
From: Kangar


his wife should help him fap la. Train her hand everyday till got same power as engine's piston. Sure her husband happi
allinuff
post Aug 2 2009, 12:38 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 81

Joined: Jan 2006
Suami puan perlukan satu hobi yang lebih berfaedah.

HAHAHA
POYOZER
post Aug 2 2009, 01:00 PM

TRAVELER.com.my
*******
Group: Senior Member
Posts: 3,507

Joined: Jan 2003
From: London, Hong Kong, Subang Jaya & Cyberjaya




maybe his wife is ugly!
kai_rel
post Aug 2 2009, 01:04 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 138

Joined: Feb 2005
From: kl


duh, ask wifey to help fap lah.


POYOZER
post Aug 2 2009, 01:10 PM

TRAVELER.com.my
*******
Group: Senior Member
Posts: 3,507

Joined: Jan 2003
From: London, Hong Kong, Subang Jaya & Cyberjaya




QUOTE(kai_rel @ Aug 2 2009, 01:04 PM)
duh, ask wifey to help fap lah.
*
his wife is too ugly
help fapping also useless
sure no mood to pancut rolleyes.gif
radio_8888
post Aug 2 2009, 01:13 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 95

Joined: Dec 2008
From: Selangor Darul Ehsan Warn: (0%)

QUOTE(hanieyf @ Aug 2 2009, 10:20 AM)
Apabila dia menonton filem Hindustan wanita menari dan pakai pakaian seksi, dia beronani sehingga klimaks.

Dia ingat saya tidak tahu. Sebenarnya saya tahu tapi mendiamkan diri kerana tidak mahu dia malu.
user posted image
AKITO
post Aug 2 2009, 01:15 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 31

Joined: May 2008


hindustan? lol
some1 should recommend him JAV brows.gif
EmperorMeng
post Aug 2 2009, 01:18 PM

Jom Whaling
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,021

Joined: Dec 2006
From: Malaysia



onani
uzer85
post Aug 2 2009, 01:21 PM

love............love......
*******
Group: Senior Member
Posts: 3,812

Joined: Dec 2008
From: Eden


phail wife!!
hanieyf
post Aug 2 2009, 04:17 PM

X-alienware m17x soldiers
******
Group: Senior Member
Posts: 1,698

Joined: Feb 2007
From: selangor,kota bharu



kena blaja lagi
quintessential
post Aug 2 2009, 06:18 PM

england is my city
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,916

Joined: Feb 2006
From: singapore
asmara dara
Muhammad Nur Hanief
post Aug 2 2009, 06:27 PM

On my way
****
Group: Senior Member
Posts: 555

Joined: Feb 2006
From: Malaysia, UNITED STATES OF ASIA
Esok kita hantar cerita jiran gila seks pula pada Metro. Tulis jiran itu gila seks sehingga menggigit tiang rumahnya. Mesti keluar Metro punya.
NasiLemakMan
post Aug 2 2009, 06:56 PM

oh hai! wan naslemak?
*****
Group: Senior Member
Posts: 962

Joined: Oct 2006
From: KL
QUOTE(Muhammad Nur Hanief @ Aug 2 2009, 06:27 PM)
Esok kita hantar cerita jiran gila seks pula pada Metro. Tulis jiran itu gila seks sehingga menggigit tiang rumahnya. Mesti keluar Metro punya.
*
obe like pwnness... yesss...
mls_gamer
post Aug 2 2009, 07:09 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,542

Joined: May 2008


QUOTE(AKITO @ Aug 2 2009, 01:15 PM)
hindustan? lol
some1 should recommend him JAV  brows.gif
*
yala~~

only that dancing dah cannot tahan~~
if jap av~~ then how???
nanti screen tv pun boleh ada "H*l*"
doh.gif
mars
post Aug 2 2009, 07:14 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 294

Joined: Jan 2005
From: Cat CiteYy


hehe... the after effect of hindustan movies...... Jai Ho!!!!!!!!!!
fReaks
post Aug 2 2009, 07:15 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 27

Joined: Dec 2008
QUOTE(Muhammad Nur Hanief @ Aug 2 2009, 06:27 PM)
Esok kita hantar cerita jiran gila seks pula pada Metro. Tulis jiran itu gila seks sehingga menggigit tiang rumahnya. Mesti keluar Metro punya.
*
menggigit tiang rumah tak best bro...
"lelaki gila seks menyumbat ekzos vespa"
lagi hangat
wooo...
mls_gamer
post Aug 2 2009, 07:16 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,542

Joined: May 2008


QUOTE(fReaks @ Aug 2 2009, 07:15 PM)
menggigit tiang rumah tak best bro...
"lelaki gila seks menyumbat ekzos vespa"
lagi hangat
wooo...
*
i sokong u hantar smile.gif
themanwithnoname
post Aug 2 2009, 07:18 PM

╭∩╮(︶ε︶メ)╭∩╮
******
Group: Senior Member
Posts: 1,098

Joined: Dec 2006
From: ☭ Soviet Sarawak ☭


/r/ some hindustan pictars plezz
mls_gamer
post Aug 2 2009, 07:19 PM

Regular
******
Group: Senior Member
Posts: 1,542

Joined: May 2008


in before ban hindustan movie~~""
along76
post Aug 2 2009, 07:32 PM

New Member
*
Group: Newbie
Posts: 1

Joined: Jul 2009
daripada jilat tv tu nasihatkan dia jilat aiskrim..fuhh sgh memalukan.
cashboy
post Aug 2 2009, 07:34 PM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 439

Joined: Oct 2006
what is onani ? fap ?
skystrike
post Aug 2 2009, 07:36 PM

back to normal
******
Group: Senior Member
Posts: 1,109

Joined: Jul 2008
From: behind you...


apa sos??? harian metro ke??? lol....fap to hindustan film....fail besar...
Syphon
post Aug 2 2009, 07:38 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 97

Joined: Mar 2009
From: Route 66 ,Klang



Apabila dia menonton filem Hindustan wanita menari dan pakai pakaian seksi, dia beronani sehingga klimaks.
radio_8888
post Aug 2 2009, 07:41 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 95

Joined: Dec 2008
From: Selangor Darul Ehsan Warn: (0%)

user posted image


dier fap sambil melihat diorg nih menari..
Syphon
post Aug 2 2009, 07:43 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 97

Joined: Mar 2009
From: Route 66 ,Klang



QUOTE(radio_8888 @ Aug 2 2009, 07:41 PM)
user posted image
dier fap sambil melihat diorg nih menari..
*
imma lickin ma monitor now.
xtremyx
post Aug 2 2009, 07:44 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 134

Joined: Aug 2008


kena bawa suami dia jumpa kaunselor la....
skystrike
post Aug 2 2009, 07:47 PM

back to normal
******
Group: Senior Member
Posts: 1,109

Joined: Jul 2008
From: behind you...


QUOTE(xtremyx @ Aug 2 2009, 07:44 PM)
kena bawa suami dia jumpa kaunselor la....
*
kalau kaunselor tu perempuan india pakai sari lak macam mana??
radio_8888
post Aug 2 2009, 07:50 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 95

Joined: Dec 2008
From: Selangor Darul Ehsan Warn: (0%)

kna rogol ngan si suami tuh..

old_calculator
post Aug 2 2009, 07:52 PM

Don't go away
*****
Group: Senior Member
Posts: 965

Joined: Nov 2007
From: Kuantan, Pahang



facepalm
skystrike
post Aug 2 2009, 07:52 PM

back to normal
******
Group: Senior Member
Posts: 1,109

Joined: Jul 2008
From: behind you...


QUOTE(radio_8888 @ Aug 2 2009, 07:50 PM)
kna rogol ngan si suami tuh..
*
tomorrow harian metro headline "kaunselor dirogol ketika sesi kaunseling dengan suami orang"
kokweng1
post Aug 2 2009, 08:04 PM

Poring
*****
Group: Senior Member
Posts: 714

Joined: Feb 2009
From: Puchong



lick tv ! finger licking good
esto
post Aug 2 2009, 08:22 PM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 324

Joined: Feb 2008
Wife: Slowpoke Face
Gr3yL3gion
post Aug 2 2009, 08:25 PM

Casual
***
Group: Junior Member
Posts: 468

Joined: May 2009


post some nais pics here so that i can onani and lick the lcd screen, drool.gif
Tugang
post Aug 2 2009, 08:35 PM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 18

Joined: Dec 2006

QUOTE(skystrike @ Aug 2 2009, 07:52 PM)
tomorrow harian metro headline "kaunselor dirogol ketika sesi kaunseling dengan suami orang"
*
laugh.gif laugh.gif
hanieyf
post Aug 2 2009, 08:36 PM

X-alienware m17x soldiers
******
Group: Senior Member
Posts: 1,698

Joined: Feb 2007
From: selangor,kota bharu



QUOTE(skystrike @ Aug 2 2009, 07:52 PM)
tomorrow harian metro headline "kaunselor dirogol ketika sesi kaunseling dengan suami bagai gila seks"
*
fixed,hahaha laugh.gif
ilovelyn
post Aug 2 2009, 08:41 PM

Look at all my stars!!
*******
Group: Senior Member
Posts: 2,279

Joined: Nov 2008
QUOTE(andrienne @ Aug 2 2009, 10:51 AM)
i learnt a new word - ONANI!
*
slowpoke..
Gahleon
post Aug 2 2009, 11:32 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 229

Joined: Mar 2005
From: Hokkien University


user posted image
ixiel
post Aug 2 2009, 11:45 PM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 152

Joined: Jun 2005
damn funny.
jinkinz
post Aug 2 2009, 11:55 PM

♥HIEK!my name is BOXXY!♥
******
Group: Senior Member
Posts: 1,160

Joined: Aug 2005
From: cemetery            Status: cold~~


and so god will make her sexy?
zzero
post Aug 2 2009, 11:55 PM

Wanted Dead or Alive
****
Group: Senior Member
Posts: 572

Joined: Jan 2003
From: unknown


his husband cleaning the tv screen with his tongue.. misunderstand already..
AlexLee277
post Aug 3 2009, 12:28 AM

e-Commerce Solution Provider
*******
Group: Senior Member
Posts: 4,181

Joined: Dec 2007
From: Somewhere on Earth



tought he goa a wife...
go F the real girl...
xtremyx
post Aug 4 2009, 05:24 AM

Getting Started
**
Group: Junior Member
Posts: 134

Joined: Aug 2008


QUOTE(skystrike @ Aug 2 2009, 08:47 PM)
kalau kaunselor tu perempuan india pakai sari lak macam mana??
*
kalau dia gosok koneknye ....kauselor tu rotanla koneknye...... rclxm9.gif rclxm9.gif rclxm9.gif






selcin
post Aug 4 2009, 06:12 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 24

Joined: Oct 2008


ohh licking and in hindustan summore..lol..if megan fox still can accept la..hahaha

err...maybe need to spice up a lil bit, coz some guys just bore to easily..haha
Blackened
post Aug 4 2009, 06:26 AM

for teh lulz
******
Group: Senior Member
Posts: 1,045

Joined: Dec 2004
From: Madrid
ini semua keje orang gila punya la
kalauandaceria
post Aug 4 2009, 07:32 AM

New Member
*
Group: Junior Member
Posts: 18

Joined: Mar 2009
kesian isteri itu. apa lagi, cari batang baru la. itu batang lama kasi buang brows.gif blush.gif

Bump TopicReply to this topicTopic OptionsStart new topic
 

Switch to:
| Lo-Fi Version
0.1613sec    6.61    5 queries    GZIP Disabled
Time is now: 21st November 2017 - 07:53 PM